ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Μπήκαν οι πρώτες βαθμολογίες στα σχολεία

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση: Τις βαθμολογίες τους παίρνουν τα σχολεία

Τις βαθμολογίες τους  άρχισαν να παίρνουν τα σχολεία αυτές τις ημέρες από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στο πλαίσιο της εξωτερικής αξιολόγησης, σύμφωνα με πληροφορίες του  fresh -education.

Οι πρώτες βαθμολογίες των σχολείων δείχνουν ότι οι Συντονιστές  δε θέλουν να βρεθούν οι ίδιοι σε αδιέξοδα που δημιουργήθηκαν από τη  θεσμοθέτηση έως την εφαρμογή της συγκεκριμένης αξιολόγησης, γνωρίζουν καλά τις σχολικές τους μονάδες αλλά και ότι  αντιλαμβάνονται πλήρως τις δυσκολίες που βίωσαν οι εκπαιδευτικοί τη σχολική χρονιά που πέρασε.  Όπως έχει γράψει το fresh -education (εδώ) η  γενική τάση, όπως διαμορφώνεται από τις εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης που λαμβάνουν τα σχολεία, είναι ότι αυτά βαθμολογούνται με 10, 9 και σε κάποιες περιπτώσεις με 8 (δεκάβαθμη κλίμακα).  Σχολεία που κατάθεσαν ενιαία κείμενα δεν είναι δεδομένο ότι παίρνουν 8.

Μέχρι 20 Ιουλίου όλοι οι Συντονιστές θα έχουν αναρτήσει τις αξιολογήσεις τους στην πλατφόρμα του ΙΕΠ

Διαβάστε:  Δείτε την απόφαση με την κατανομή θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα για τους διορισμούς

Ενδεικτικοί προβληματισμοί  των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου πριν βαθμολογήσουν:

Τους ζητήθηκε να βάλουν βαθμολογία όχι μόνο στους άξονες που σχετίζονται με τις δράσεις που έχουν αναλάβει τα σχολεία (δύο, τρεις ή περισσότερες δράσεις από ομάδες εκπαιδευτικών) αλλά σε όλους τους άξονες του εκπαιδευτικού έργου.

Αδυναμία εξέτασης των δεικτών όλων των αξόνων  μέσω πλατφόρμας αν και το ΙΕΠ διαβεβαίωνε ότι  “η παρακολούθηση του σχολείου μέσω πλατφόρμας διασφαλίζει ότι ο ΣΕΕ θα έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή για το έργο του σχολείου”

Ο κάθε ΣΕΕ έχει 30 σχολεία περίπου στην παιδαγωγική του ευθύνη, δηλαδή βαθμολογεί και τεκμηριώνει  270 άξονες κατά Μ.Ο.  εκτός από τους σχολιασμούς των δράσεων.

Η αξιολόγηση  των σχολείων γίνεται με 10βαθμη κλίμακα αλλά χωρίς καθορισμένα κριτήρια

Αντικρουόμενες εγκύκλιοι και δηλώσεις για τα ενιαία κείμενα  που με τις εγκύκλιους η αξιολόγηση ήταν “μη γενόμενη” αλλά από την άλλη σε δηλώσεις  και στατιστικά  τύπου “99,2%  συμμετοχή” η αξιολόγηση ήταν “γενόμενη”.

Διαβάστε εδώ υπόμνημα Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για την αξιολόγηση

Η Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συντονιστών περιλαμβάνει

1. ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις καθώς και προτάσεις υποστήριξης και βελτίωσης σχετικά με τον Συλλογικό Προγραμματισμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση των Σχεδίων Δράσης της σχολικής μονάδας,

2.την τεκμηριωμένη αποτίμηση των λειτουργιών του σχολείου ανά άξονα (σε δεκάβαθμη κλίμακα),

3.συνολική εκτίμηση των θετικών σημείων και των αδυναμιών του σχολείου όσον αφορά τις τρεις λειτουργίες, καθώς και προτάσεις βελτίωσης.

Δείτε εδώ και εδώ τι λένε οι ειδικοί στην αξιολόγηση των σχολείων.

Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες  που αντιγράφουν με ενεργό σύνδεσμο για όλες τις δημοσιεύσεις  (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας  σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών είναι η αναφορά  της πηγής)

Διαβάστε επίσης:

Εκατοντάδες μηνύματα στην Κεραμέως από εκπαιδευτικούς για την κατανομή διορισμών

Νέο ολοήμερο με τρεις ώρες κενό για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων;

Δείτε επίσης

Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί: webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών Στερεάς, Θεσσαλίας, Μακεδονίας  Συνεχίζονται …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *