ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Κοινή η έκθεση των αξιολογητών για τη “συνέπεια και επάρκεια” του εκπαιδευτικού

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Κοινή προβλέπεται να είναι η αξιολογική έκθεση των δύο αξιολογητών, Συμβούλου Εκπαίδευσης και Διευθυντή σχολείου, για το πεδίο Β  “υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια” του εκπαιδευτικού. Ειδικότερα η  αποτίμηση και η αξιολογική έκθεση του πεδίου αυτού θα συμπληρώνεται στην ψηφιακή εφαρμογή από έναν αξιολογητή μετά από σύμφωνη γνώμη και του δεύτερου αξιολογητή.

Η πρόσφατη κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 9950/ΓΔ5/2023   27-1-2023 ορίζει για την αξιολόγηση του πεδίου:

Η αποτίμηση και η αξιολογική έκθεση για την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού (πεδίο Β),  θα συμπληρώνεται από έναν αξιολογητή μετά από σύμφωνη γνώμη και του δεύτερου αξιολογητή.

Στο άρθρο 73 του νόμου 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ορίζεται ότι:

Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών

Το πεδίο Β αποτιμάται από τους δύο (2) αξιολογητές με έναν χαρακτηρισμό, που περιέχεται σε κοινή αξιολογική έκθεση.

Το πεδίο «Β. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού» αξιολογείται με βάση: α) τα τεκμήρια που έχουν συγκεντρώσει οι αξιολογητές από τη συνεργασία και την αλληλεπίδρασή τους στο πλαίσιο της καθημερινής πρακτικής του εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα και β) την έκθεση αυτοαξιολόγησης και τα στοιχεία ή τεκμήρια στα οποία ο αξιολογούμενος αναφέρεται ή παραπέμπει, συνεκτιμωμένων των τεκμηρίων που έχει συγκεντρώσει ο εκπαιδευτικός στον ηλεκτρονικό φάκελό του σύμφωνα με τις παρ. 1 και 3 του άρθρου 72.

α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογούνται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

β) Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογούνται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα.

δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολογούνται η συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.

6. Όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς των μονοθέσιων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων το πεδίο Α αξιολογείται από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) και το πεδίο Β από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Δείτε επίσης:

ΔΟΕ για αξιολόγηση: Από τη Δευτέρα αρχίζουν 3ωρες στάσεις εργασίας

Οι Συνταξιούχοι Εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση και τους επιθεωρητές

freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …