ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Επιμόρφωση διευθυντών στο Α2 και Β πεδίο – επιτάχυνση της διαδικασίας

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση: Σε επιμόρφωση των διευθυντών σχολείων στο Α2 και στο Β πεδίο προχωρά η ΔΙΠΕ Χαλκιδικής. Όπως ήδη έχει δημοσιεύσει το fresh education ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας είναι να ξεκινήσει η αξιολόγηση και στο Β πεδίο.

Η Πρόσκληση για Επιμορφωτική Συνάντηση  από την ΔΙΠΕ Χαλκιδικής

 Καλούνται όλοι/ες οι Διευθυντές/ντριες και Προϊστάμενοι/ες, διθέσιων (2/θ) και άνω αποκλειστικά,  των σχολικών μονάδων αρμοδιότητας της ΔΠΕ Χαλκιδικής σε Επιμορφωτική Ενημέρωση στις 12-02-2024  ημέρα Δευτέρα και κατά τις ώρες 12.00΄με 14.00΄στο Επιμελητήριο στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.  Η επιμόρφωση θα πραγματοποιηθεί από το Διευθυντή Π.Ε. Εκπαίδευσης και τους Συμβούλους  Εκπαίδευσης του νομού και αφορά στην Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα επίπεδα Α2 και Β.  Οι Διευθυντές/ντριες και Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων θα διαμορφώσουν το ΕΩΠ του  σχολείου αρμοδιότητάς τους ώστε να λειτουργήσει κανονικά, χωρίς αναστολές λειτουργίας τμημάτων.   

 Ο Διευθυντής ΠΕ Χαλκιδικής   Κωνσταντίνος Κόμπος 

Με επιταχυνόμενους ρυθμούς  η αξιολόγηση

Ήδη η πλατφόρμα για το Α2 πεδίο είναι ενεργή. Η πλατφόρμα για το Β πεδίο το επόμενο διάστημα, μέσα στον Φεβρουάριο, θα “ανέβει” και αυτή, έτσι ώστε να είναι λειτουργικές όλες οι πλατφόρμες που χρειάζονται για την αξιολόγηση και να προχωρήσει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων  εκπαιδευτικών, θέμα για το οποίο έχει ασκηθεί μεγάλη κριτική στο Υπουργείο Παιδείας.

Β πεδίο με τέσσερα κριτήρια από Διευθυντή Σχολείου και Σύμβουλο Εκπαίδευσης

 Το πεδίο Β αποτιμάται από τους δύο (2) αξιολογητές, Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Διευθυντή σχολείου, με έναν χαρακτηρισμό, που περιέχεται σε κοινή αξιολογική έκθεση.(παρ. 2, άρθρου 73, ν. 4823/2021). Ειδικότερα η αποτίμηση και η αξιολογική έκθεση του πεδίου αυτού θα συμπληρώνεται στην ψηφιακή εφαρμογή από έναν αξιολογητή μετά από σύμφωνη γνώμη και του δεύτερου αξιολογητή.

Υπηρεσιακή Επάρκεια και Συνέπεια Εκπαιδευτικού

1. Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογούνται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

2. Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογούνται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

3. Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα.

4, Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολόγηση στη συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.

freshedu

Δείτε επίσης

Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί: webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών Στερεάς, Θεσσαλίας, Μακεδονίας  Συνεχίζονται …