ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: Αλλάζει το χρονοδιάγραμμα επιλογής

Διάδωσέ το

στελεχών

Σύμφωνα με ενημέρωση του fresh-education.gr  στην Περιφερειακή Διεύθυνση  Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας λόγω πληθώρας ενστάσεων θα μεταβληθεί το  χρονοδιάγραμμα επιλογής για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου.

Το διάστημα 1-3 Αυγούστου και 6-9 Αυγούστου, όσες μέρες χρειαστούν, θα αφιερωθούν στην εξέταση των ενστάσεων.

Οι συνεντεύξεις θα μεταφερθούν οριστικά για τις 20 Αυγούστου και μετά, ξεκινώντας από την ειδική αγωγή, προχωρώντας στις κοινές ειδικότητες και την αειφορία και μετά οι άλλοι   υποψήφιοι

Ενημέρωση από αιρετό ΑΠΥΣΠΕ Νίκο Φωτόπουλο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Απαραίτητοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι για να αρχίσει το νέο σχολικό έτος

Αν επιθυμείτε να ενημερώνεστε άμεσα πατήστε το κόκκινο καμπανάκι αριστερά της οθόνης

Αρχικό Χρονοδιάγραμμα για Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου

2/7/2018 καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας

Από 3/7/2018 έως 20/7/2018 Διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων

12/7/2018 Ανακοίνωση των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία. Στον πίνακα των μη δεκτών δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά ο αριθμός μητρώου του εκπαιδευτικού καθώς και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας του.

Από 13/7/2018 έως 17/7/2018 Κατάθεση ενστάσεων

18/7/2018 έως 20/7/2018 Εκδίκαση ενστάσεων

20/7/2018 Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής

20/7/2018 Ανακοίνωση αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά

Από 20/7/2018 έως 25/7/2018 Κατάθεση ενστάσεων

26/7/2018 έως 30/7/2018 Εκδίκαση ενστάσεων

30/7/2018 Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά

30/7/2018 Ανακοίνωση προγράμματος συνεντεύξεων

2/8/2018 Έναρξη διαδικασίας συνεντεύξεων υποψηφίων.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Οι  συντονιστές εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς και  γενικότερα με τη σχολική μονάδα  θα έχουν τα εξής καθήκοντα και αρμοδιότητες:

Θα οργανώνουν και θα υλοποιούν επιμορφωτικά προγράμματα για τους εκπαιδευτικούς.

Θα  καταγράφουν τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών

Θα υποστηρίζουν τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. της περιοχής ευθύνης τους στη διαδικασία συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και της υλοποίησης και της ανατροφοδοτικής αποτίμησής του.

θα μελετούν συστηματικά τις εκθέσεις συλλογικού προγραμματισμού και ανατροφοδοτικής αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου   με σκοπό την αποδελτίωση των αιτημάτων και των αναγκών των εκπαιδευτικών για επιμόρφωση και υποστήριξη, και προβαίνουν στον κατάλληλο σχεδιασμό και συλλογικό προγραμματισμό του έργου τους.

Οι  συντονιστές εκπαιδευτικού έργου επίσης θα   μελετούν τις ανωτέρω εκθέσεις των σχολικών μονάδων των οποίων έχουν την παιδαγωγική ευθύνη και θα:

α) διατυπώνουν, εφόσον κρίνουν απαραίτητο, παρατηρήσεις επί των εκθέσεων συλλογικού προγραμματισμού, οι οποίες λαμβάνονται υπόψη από τις αντίστοιχες σχολικές μονάδες και

β) διατυπώνουν παρατηρήσεις επί των εκθέσεων αποτίμησης και εισηγούνται πιθανές βελτιώσεις, οι οποίες λαμβάνονται υπόψη κατά τον συλλογικό προγραμματισμό του επόμενου σχολικού έτους από τις αντίστοιχες σχολικές μονάδες.

Σημείωση του fresh-education: Έως τώρα δεν είναι γνωστοί οι θεματικοί άξονες αναφοράς του συλλογικού προγραμματισμού( η άλλη ονομασία τους είναι δείκτες βλ. σχετική βιβλιογραφία) και της ανατροφοδοτικής αποτίμησης( η άλλη ονομασία είναι αυτοαξιολόγηση βλ. σχετική βιβλιογραφία), καθώς και ο τύπος των σχετικών εκθέσεων, γιατί θα καθοριστούν αργότερα με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων .

Οι  συντονιστές εκπαιδευτικού έργου θα  προάγουν καλές πρακτικές και νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, καθώς και την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη.

Θα ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς για τα προγράμματα σπουδών, τα νέα βιβλία, τις αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα και τους τρόπους αξιολόγησης μαθημάτων και μαθητών.

Θα  μεριμνούν, σε συνεργασία με τα Κ.Ε.Σ.Υ., για:

την εφαρμογή αντισταθμιστικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση φαινομένων όπως η σχολική αποτυχία, η διαρροή μαθητών και ο σχολικός εκφοβισμός,

την καταπολέμηση κάθε μορφής αποκλεισμού και διακρίσεων και την προώθηση της ενταξιακής εκπαίδευσης, ενισχύοντας και στηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς με επιμορφώσεις, και

την οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων για γονείς, με στόχο την ενημέρωσή τους σε θέματα που αφορούν το γονεϊκό τους ρόλο, καθώς και σε ζητήματα που αφορούν τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς ή/και άλλες υποστηρικτικές δομές της τοπικής κοινότητας.

Θα στηρίζουν, σε συνεργασία με τα Κ.Ε.Α., τη διοργάνωση καινοτόμων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων σε θέματα περιβάλλοντος, πολιτισμού και υγείας, σύμφωνα με τις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής και τις ανάγκες των σχολικών μονάδων και Ε.Κ.

Θα παρακολουθούν και θα στηρίζουν τη λειτουργία των σχολικών εργαστηρίων και βιβλιοθηκών, θα υποστηρίζουν την αξιοποίηση του υλικού και του εξοπλισμού τους.

Θα φροντίζουν για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στο εκπαιδευτικό τους έργο, θέτοντας στη διάθεσή τους εκπαιδευτικό υλικό για αξιοποίηση.

Θα συνεργάζονται με  τις ομάδες εκπαιδευτικών που διδάσκουν τα ίδια ή συναφή γνωστικά αντικείμενα ή διδάσκουν στην ίδια τάξη και οι οποίες  θα συνεδριάζουν σε τακτική βάση σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Στις συνεδριάσεις  αυτές   οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται με στόχο τον από κοινού σχεδιασμό της διδασκαλίας, την ανταλλαγή ιδεών και διδακτικού υλικού και την αποτίμηση των αποτελεσμάτων της υλοποίησης του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου.

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *