ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επιλογές Διευθυντών σχολείων: Πότε ανακοινώνονται τα μόρια των υποψήφιων- Όλες οι ημερομηνίες

Διάδωσέ το

Προχωρά η διαδικασία για τις επιλογές διευθυντών σχολείων. Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης βρίσκονται στη φάση εξέτασης δεκτών και μη δεκτών υποψηφιοτήτων.

Το fresh -education.gr ήδη σας ενημέρωσε αποκλειστικά για το γενικό χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας επιλογής  εδώ 

Σε συνέχεια της δημοσίευσης αυτής, σήμερα εξασφάλισε το χρονοδιάγραμμα με τις ακριβείς ημερομηνίες που έχουν στα χέρια τους οι Διευθυντές Εκπαίδευσης για τις επιλογές διευθυντών σχολείων μετά από σχετικές οδηγίες του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλ. Κόπτση

17 Ιανουαρίου θα ανακοινωθούν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οι πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων

18,19,20 Ιανουαρίου ενστάσεις υποψήφιων

23 Ιανουαρίου οι τελικοί πίνακες δεκτών υποψηφίων

Ακολουθεί η εξέταση/καταμέτρηση των μονάδων στα σχετικά πεδία/κριτήρια που έχουν συμπληρώσει οι υποψήφιοι Διευθυντές σχολείων. Η μοριοδότηση πρέπει να έχει τελειώσει μέχρι 27 Φεβρουαρίου.

Από 28 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου ενστάσεις επί των προσωρινών πινάκων μοριοδότησης.

Τις επόμενες ημέρες η εξέταση των ενστάσεων και έκδοση τελικών πινάκων μοριοδότησης.

Από 8 έως 30 Μαρτίου συνεντεύξεις υποψήφιων διευθυντών σχολείων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν. Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση. Εγκυρότητα ενημέρωσης και αναλύσεων για τους αναγνώστες του. 

Ποια είναι η δουλειά που περιμένει τους νέους διευθυντές σχολείων

“Ο Διευθυντής έχει μετατραπεί σε κλητήρας, δεν έχει χρόνο να υποστηρίξει το εκπαιδευτικό έργο και να συζητήσει με τους εκπαιδευτικούς” , αναφέρει ο κ. Τηλέμαχος Κουντούρης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τι λένε όμως και άλλοι Διευθυντές σχολείων για τη θέση αυτή. Είναι πραγματικοί Διευθυντές σχολείων που απολαμβάνουν αυτονομία και χωρίς γραφειοκρατία ή κάνουν κάτι άλλο στα σχολεία;

Διευθυντές σχολείων, σε  έρευνα του κ. Γ.  Βοζαΐτη  που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΕΡΚΥΝΑ  της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.εδώ  διηγούνται την εμπειρία τους:

«Υπερβολική  γραφειοκρατία. Αν η Πολιτεία είχε βγάλει από την πλάτη μας τη διεκπεραίωση τόσο  άσχετων με το ρόλο μας πραγμάτων…»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

«είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει με την αλληλογραφία. Δεν προλαβαίνω να τη διαβάσω. Παίρνω συνεχώς δουλειά για το σπίτι»

 «Όλα τα πρακτικά περνούν από μένα…όταν βάζεις την υπογραφή σου πρέπει να προσέχεις»

 «Μέσα σε όλα αυτά είχα σήμερα να κάνω και την τελευταία άσκηση σεισμού…»
 
 «Κοντεύω να τρελαθώ. Το τηλέφωνο σήμερα δε σταμάτησε να χτυπάει»

 «Μέχρι το Φλεβάρη δεν μπορούσαμε να φτιάξουμε πρόγραμμα…υπήρχαν εκπαιδευτικοί που δε συμπλήρωναν ωράριο ούτε και στα δυο σχολεία»

«Όταν μπαίνω στο σπίτι μου, τους λέω ότι δε θέλω να μου μιλάνε..Νιώθω να μην μπορώ να ακούσω τίποτα πλέον»

«Το μόνο που θέλω είναι να πάω να ξαπλώσω..Συνέρχομαι μετά τις 6..» «Δεν έχω αντοχή να κάνω τίποτα…»

«Συνήθως φεύγω μετά τις 4. Όπως καταλαβαίνεις, τρώω μια φορά τη μέρα..» 

«Τις καθημερινές δεν προλαβαίνω και δεν έχω τη διάθεση να βγω για κανένα καφέ. Μόνο τα Σαββατοκύριακα» 

«Δεν έχω καθίσει σήμερα ακόμη κάτω..τρέχω σαν παλαβός από το πρωΐ»

«Νιώθω πολλές φορές να αδειάζω. Με τόσα που ακούω κάθε μέρα….» 

«Το έργο του διευθυντή είναι από τα πιο δύσκολα που έχω κάνει στη ζωή μου» 

«Δεν μπορώ να λείψω από το σχολείο ούτε για μια δική μου δουλειά. Το σκέφτομαι να το κάνω και σπάνια το πετυχαίνω» 

«Είναι ένας ρόλος πολύ μοναχικός. Στην ουσία παλεύεις μόνος σου»
 
«Δε νομίζω ότι θα ξανακάνω αίτηση. Πόσα χρόνια μπορεί να το κάνει κανένας αυτό;» 

«Καμιά μέρα δεν είναι ίδια. Δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου προκύψει»

Σύμφωνα με  ανάλυση της έρευνας ο διευθυντής:

«συνεργάζεται», «ενθαρρύνει», «εκπροσωπεί», «παραμένει»,  «είναι υπεύθυνος», «προωθεί», «φροντίζει», «συμβάλλει», «εφαρμόζει», «υλοποιεί»,  «είναι εκκαθαριστής», «έχει την παιδαγωγική ευθύνη», «συντάσσει», «επικοινωνεί»,  «χορηγεί», «παρέχει», «διενεργεί & ανανεώνει», «ορίζει», «διδάσκει & αξιολογεί»,  «φυλάσσει», «καταμερίζει», «διαβιβάζει», «ενημερώνει & ενημερώνεται», «καταρτίζει»,  «κοινοποιεί», «εγκρίνει», «συντηρεί», «εισηγείται», «συγκροτεί», «αναλαμβάνει»,  «προσκαλεί», «προεδρεύει», «αξιοποιεί», «απευθύνει», «προκαλεί συσκέψεις», «κατανέμει», «εκδίδει», «συντελεί», «καλεί», «συμμετέχει», «παραπέμπει», «οφείλει»,  «γνωρίζει».

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …