ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

1ο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας: «Ποτέ πια επιθετική συμπεριφορά!»

Διάδωσέ το

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας, συνεχίζοντας την παράδοση πραγματοποίησης Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, υλοποίησε το έργο Erasmus+ (project) με τίτλο «Ποτέ πια επιθετική συμπεριφορά!».

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της σχολικής κοινότητας ώστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην εμφάνιση επιθετικών συμπεριφορών και να ενθαρρύνει την προώθηση της ενσυναίσθησης. Επίσης, στόχο αποτελεί η δημιουργία συνεργατικού κλίματος, το οποίο αναμένεται να περιορίσει τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού. 

Αναλυτικότερα, κατά την υλοποίηση του έργου πραγματοποιήθηκε κινητικότητα τεσσάρων (4) εκπαιδευτικών:

 – δύο (2) εκπαιδευτικοί (Βασιλεία Δημτσιάδου και Ισμήνη Παπανικολάου) στη Βουδαπέστη, από τις 8 έως τις 13 Μαΐου 2023, για την παρακολούθηση σεμιναρίου με τίτλο «Preventing and Intervening in (Cyber) bullying» (Πρόληψη και Παρέμβαση στον Εκφοβισμό – φυσικό και ψηφιακό) και 

– δύο (2) εκπαιδευτικοί (Λευτέρης Ατσοπάρδης και Στέφανος Νικηφόρος) στη Βαρκελώνη, από τις 14 έως τις 21 Μαΐου, για την παρακολούθηση σεμιναρίου με τίτλο «Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention» (Διαχείριση Συγκρούσεων, Συναισθηματική Νοημοσύνη και Πρόληψη του Εκφοβισμού).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Από τη συμμετοχή τους αυτή, οι εκπαιδευτικοί αποκόμισαν γνώσεις και εμπειρίες σχετικά με τη διαχείριση συγκρούσεων, την ενδυνάμωση των ομάδων, τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ενεργητική ακρόαση. Γνώρισαν επίσης, πρακτικές δραστηριότητες για εφαρμογή στη διδακτική πράξη με στόχο την καλλιέργεια της συνεργατικότητας, της ενσυναίσθησης, του αλληλοσεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με συναδέλφους από άλλες χώρες και να ανταλλάξουν απόψεις και πρακτικές για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ως επόμενο στάδιο για την ολοκλήρωση του σχεδίου πραγματοποιείται διάχυση των νέων ιδεών και πρακτικών στη σχολική κοινότητα με σκοπό την υιοθέτηση τους από όλους τους εκπαιδευτικούς και την υλοποίηση σχετικών δράσεων στη σχολική κοινότητα. 

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …