ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υποψήφιοι για στελέχη εκπαίδευσης κάνουν αιτήσεις να αξιολογηθούν από τώρα – Δείτε γιατί

Διάδωσέ το

στελέχη εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας  δεν έχει στείλει καμία εγκύκλιο ή οδηγία στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση των διευθυντών σχολικών μονάδων στο Α1 πεδίο. Όμως τις τελευταίες ημέρες, διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικοί, υποψήφιοι στις επόμενες κρίσεις για στελέχη εκπαίδευσης, κάνουν αιτήσεις για να αξιολογηθούν. Ενημερωθείτε έγκυρα από το fresh

Γιατί εκπαιδευτικοί που θα είναι υποψήφιοι για στελέχη εκπαίδευσης κάνουν αιτήσεις από τώρα

Η διαδικασία αξιολόγησης στο Α1 πεδίο των δόκιμων εκπαιδευτικών σε πολλές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχει   ολοκληρωθεί ή κοντεύει προς το τέλος της.  Η αμέσως επόμενη κατηγορία εκπαιδευτικών που θα πρέπει να αξιολογηθεί είναι οι εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. που επιθυμούν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης και αυτό μπορεί να γίνει με αίτησή τους τώρα ή να περιμένουν όταν έρθει η σειρά τους στο τέλος της διαδικασίας, μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς.

Η Διεύθυνση Π. Ε. Χαλκιδικής για αυτό τον λόγο πριν λίγες ημέρες απηύθυνε πρόσκληση προς τους μόνιμους εκπαιδευτικούς της που επιθυμούν να αξιολογηθούν, και περισσότερο σε όσους ανήκουν στην περίπτωση β της παρ. 2 του άρθρου 77:  β) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. μετά από αίτησή τους, προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαδικασίες επιλογής για την κατάληψη θέσης στελέχους της εκπαίδευσης.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας στο πλαίσιο προετοιμασίας  της και αυτή  για να έχει έτοιμα τα ζεύγη όρισε Συμβούλους Εκπαίδευσης ως Αξιολογητές Διευθυντών/τριών και Προϊσταμένων.

Σε άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης όμως, σύμφωνα με πληροφορίες του fresh -education έχουν ήδη κατατεθεί αιτήσεις εκπαιδευτικών της παραπάνω περίπτωσης β της παρ. 2 του άρθρου 77 χωρίς να έχει γίνει κάποια πρόσκληση. Αυτό, γιατί όπως έχει επισημάνει το fresh -education, τα χρονοδιαγράμματα της αξιολόγησης έχουν καθυστερήσει και είναι αμφίβολο ότι ένας εκπαιδευτικός, που θέλει να θέσει υποψηφιότητα π.χ διευθυντής σχολείου, στις επόμενες κρίσεις θα προλάβει να περάσει από αξιολόγηση αν περιμένει να έρθει η σειρά του (βλ. παρ. δ, παρακάτω).  Να σημειωθεί ότι τα υποψήφια στελέχη στις επόμενες κρίσεις θα πρέπει να έχουν αξιολογηθεί

 Δείτε παρακάτω την περιοδικότητα της αξιολόγησης και την περ. β για τα στελέχη εκπαίδευσης

2. Το έργο των μόνιμων εκπαιδευτικών, καθώς και των μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογείται κατά προτεραιότητα στις εξής κατηγορίες:

α) Εκπαιδευτικοί των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων για την ανανέωση της θητείας τους, σύμφωνα με τον ν. 4692/2020 (Α’ 111).

β) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. μετά από αίτησή τους, προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαδικασίες επιλογής για την κατάληψη θέσης στελέχους της εκπαίδευσης.

γ) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. μετά από εισήγηση που συνυπογράφουν ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ή την επιστημονική ευθύνη της, στην οποία τεκμηριώνεται η ανάγκη της κατά προτεραιότητα αξιολόγησης. Η εισήγηση υποβάλλεται στον Επόπτη Ποιότητας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος ενεργοποιεί τη σχετική διαδικασία.

δ) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με λιγότερα έτη υπηρεσίας προηγούνται αυτών με περισσότερα έτη υπηρεσίας.

Δείτε επίσης:

Γ.Γ. ΥΠΑΙΘΑ: Η αξιολόγηση δεν είναι μία προγραμματισμένη διαδικασία επιτυχίας αλλά εργαλείο διάγνωσης

Το fresh στο facebook εδώ

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …