Το ΝΟΗΣΙΣ, Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας, ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν τη σχολική χρονιά 2021-2022 στην Πράξη «Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ”» με κωδικό MIS 5011051 και προσκαλεί για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, τα 410 ΕΠΑ.Λ. και 25 ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΠΑ.Λ. (Π.ΕΠΑ.Λ.) της χώρας να υποβάλουν νέα Σχέδια Δράσης για τη σχολική χρονιά 2022-2023.
Για κάθε ΕΠΑΛ το οποίο θα υποβάλει Σχέδιο Δράσης στο Πρόγραμμα το ανώτατο ποσό χρηματοδότησης ανέρχεται σε 2400€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Το παραπάνω ποσό χρηματοδότησης αφορά μόνο το τρέχον σχολικό έτος. Κάθε ΕΠΑΛ μπορεί να υποβάλλει μόνο ένα Σχέδιο Δράσης ανά έτος.
Υποβολή προτάσεων «Σχεδίων Δράσης» από τα ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.-Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ» κατά το σχολικό έτος 2022-2023
Η υποβολή «Σχεδίων Δράσης» θα είναι δυνατή από την Τετάρτη 09 Νοεμβρίου 2022 έως και την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023.
Σας αποστέλλουμε την Πρόσκληση (με τα συνοδευτικά αυτής έγγραφα) του Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας “ΝΟΗΣΙΣ”» για την υποβολή «Σχεδίων Δράσης» κατά το σχολικό έτος 2022-2023 στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ -Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ».
Η ιστοσελίδα των σχεδίων δράσης (https://mnae.noesis.edu.gr/) θα λειτουργεί ως μέσο ενημέρωσης και καθοδήγησης των ΕΠΑ.Λ. για τα Σχέδια Δράσης και θα συμβάλλει στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους. Στην ιστοσελίδα αυτή τα ΕΠΑ.Λ μπορούν να αναζητήσουν παραδείγματα, βοηθητικά κείμενα και τα βήματα για την υποβολή των σχεδίων δράσης τους.
Παρακαλούνται α) οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να διαβιβάσουν άμεσα το παρόν έγγραφο με τα συνημμένα του στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και τα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια (Π.ΕΠΑ.Λ.) αρμοδιότητάς τους και β) οι Διευθυντές κάθε σχολικής μονάδας να μεριμνήσουν ώστε να ενημερωθεί ενυπόγραφα το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού που υπηρετεί σε αυτές.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ 2022-2023
Δείτε επίσης:
ΠΕΚΕΣ: Οργανωτικοί Συντονιστές και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου – Τι αλλάζει