ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τράπεζα θεμάτων: Το πάθημα δεν έγινε μάθημα, θα έπρεπε να λάβουν τα μέτρα τους

Διάδωσέ το

 

Τράπεζα θεμάτων: Το πάθημα δεν έγινε μάθημα για τους διοικούντες το ΙΕΠ.

Έχουν γραφεί πολλά, πάρα πολλά από φορείς, συνδικαλιστικές παρατάξεις, ομοσπονδία, πολιτικούς σχηματισμούς για την  (μη) λειτουργία του site της τράπεζας θεμάτων, και τα προβλήματα που ανέκυψαν τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2023 στην προσπάθεια της κλήρωσης των θεμάτων των λυκείων (ΓΕΛ – ΕΠΑΛ – ΕΝΕΕΓΥΛ – ΜΟΥΣΙΚΩΝ)

Τη Δευτέρα 29 Μαΐου η δυνατότητα εισόδου των σχολικών μονάδων στην Τράπεζα θεμάτων για την κλήρωση θεμάτων στην αρχή ήταν αδύνατη.

Μετά την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος επανήλθε η κανονικότητα για τη διενέργεια της κλήρωσης των θεμάτων που πρόερχονταν από την τράπεζα θεμάτων.

Προφανώς τεχνικά προβλήματα μπορούν να προκύψουν ανά πάσα στιγμή Το θεωρούμε λογικό

Το να υπάρχει ανακοίνωση από τα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που να επιρρίπτει την ευθύνη της κατάρρευσης της πλατφόρμας της Τράπεζας θεμάτων σε εξωγενείς και κακόβουλους παράγοντες για να αποσείσουν τις δικές τους ευθύνες θα ήταν θεμιτό εφόσον δεν θα επαναλαμβανόταν και την επόμενη ημέρα ήτοι την 30η Μαΐου.

Εάν λοιπόν ήταν αληθή τα της κοινής ανακοινώσεως των δύο ως άνω Υπουργείων θα έπρεπε να είχαν λάβει όλα εκείνα τα απαραίτητα μέτρα για να μη επαναληφθεί το ίδιο φαινόμενο.

Και αποδεικνύεται περίτρανα ότι το τεχνικό λάθος είναι κάτι που πρέπει να το αναμένει το ΙΕΠ και να οπλίζεται για την αντιμετώπιση κάτι τέτοιου.

Αυτό όμως που δε δέχεται η κοινή μας λογική είναι το να μην αναλαμβάνει το ΙΕΠ τις ευθύνες του και βεβαίως αυτός ο ίδιος οργανισμός να μας κουνά συνεχώς τα δάκτυλο για τις υποχρεώσεις μας, να μας θεωρεί ειλικρινώς όντα χωρίς να έχουμε όρια και όρους στην καθημερινότητά μας, να μας εξουθενώνει εργασιακά με τα όσα ζητά, να μας υπενθυμίζει διαρκώς τις καταληκτικές ημερομηνίες παράδοσης των υποχρεώσεών μας,  με μοναδικό σκοπό να επιτυγχάνει τους σκοπούς του για ίδιον όφελος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Και όταν λέμε ίδιον όφελος εννοούμε την προβολή των έργων και των προγραμμάτων και την υλοποίηση αυτών δίχως να γνωρίζουν ή να μη θέλουν να μάθουν τον κόπο την προσπάθεια την πίεση την αγωνία και το άγχος των απλών εκπαιδευτικών των μάχιμων εκπαιδευτικών.

Αυτών των εκπαιδευτικών που για να συμμετέχουν στη διενέργεια της κλήρωσης των θεμάτων της τράπεζας των θεμάτων πρέπει να βρίσκονται επτά το πρωί στη σχολική τους μονάδα. Και για να βρίσκονται επτά στη σχολική τους μονάδα ας αναλογιστεί ο έλλογος και καλοπροαίρετος άνθρωπος τι ώρα πρέπει να ξεκινήσουν από την οικίας του για να βρίσκονται σε αυτή.

Έχουμε κουραστεί, χωρίς καμία υπερβολή, να είμαστε οι εκπαιδευτικοί αυτοί που είναι υπεύθυνοι για οτιδήποτε στρεβλό ενώ η πολιτική ηγεσία και οι προϊστάμενοι μας βρίσκονται μονίμως ως κατήγοροι μας.

Καλό είναι ο πολύς πρόεδρος του ΙΕΠ να καταδεχθεί κάποια στιγμή να ακούσει και τις φωνές των μάχιμων εκπαιδευτικών και να επικοινωνήσουν μαζί τους, να καταλάβει την κούραση ψυχική και σωματική των εκπαιδευτικών λόγω των όσων τους έχουν επιφορτίσει σε αγαστή συνεργασία η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και ο πρόεδρος του ΙΕΠ.

Αλήθεια οι μαθητές που σε λίγο θα έρθουν στις σχολικές μονάδες ποιος θα τους καθησυχάσει για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα;

Η αναστάτωση και η έλλειψη ηρεμίας πώς αλήθεια θα αντιμετωπιστεί  από το ΥΠΑΙΘ και το περίφημο ΙΕΠ για να μπορέσουν οι μαθητές να αποδώσουν στις εξετάσεις τους;

Για την κούραση των εκπαιδευτικών δεν γίνεται λόγος εκ μέρους τόσο της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, όσο και πώς ακριβώς το είπαμε; Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής!!!

Βαρύς τίτλος, περισπούδαστος!!!

Τι είδους εκπαιδευτική πολιτική επικοινωνεί και οριοθετεί ας το αφήσουμε για άλλη φορά.

vaspapachristou.gr

Δείτε επίσης:

Μόνιμοι διορισμοί 35 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ05 (ονόματα)

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …