ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτα φτιάχνεις δομές και πλαίσιο και μετά μπορείς να αξιολογήσεις τους εκπαιδευτικούς

Διάδωσέ το

 Πρώτα φτιάχνεις δομές και πλαίσιο

Απόσπασμα από τη συνέντευξη της Υφυπουργού Παιδείας Μερόπης Τζούφη στον Τηλεοπτικό Σταθμό της Βουλής των Ελλήνων και την εκπομπή Πρωινή Ανάγνωση για το νομοσχέδιου με τίτλο «Νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

 Δε θα αξιολογούνται  καθόλου οι εκπαιδευτικοί; Αν εγώ είμαι εκπαιδευτικός φιλότιμη εργατική, με ενδιαφέρει πάρα πολύ η επιμόρφωσή μου, με ενδιαφέρει πάρα πολύ να προσφέρω μέσα στην τάξη και δεν είμαι αδιάφορη προς τα παιδιά. Και έχουμε έναν εκπαιδευτικό οποίος δεν έχει πολλή όρεξη, ενδεχομένως μεγάλος ηλικιακά, δεν έχει τον ενθουσιασμό ενός εκπαιδευτικού που θέλει να προχωρήσει. Γιατί να μην αξιολογείται  και ο ένας και ο άλλος όπως πρέπει..;

Υφυπουργός κα Τζούφη Μερόπη

Η αξιολόγηση όταν δουλεύεις μέσα σε ένα σύστημα υπάρχει. Αυτό που λέμε αυτή τη στιγμή είναι ότι επειδή η πολιτεία για μακρό χρονικό διάστημα, και κυρίως στους μνημονιακούς χρόνους, να πούμε εδώ ότι είχαμε μείωση στη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης  πάνω από  30% με 35%.

Να θυμίσω ότι για 8 ολόκληρα χρόνια δεν είχαμε   διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, να θυμίσω ότι ένα πολύ μεγάλο δυναμικό και των τελευταίων διορισμών αλλά κυρίως αυτό που έχει πάρει στην πλάτη του το κομμάτι της εκπαίδευσης είναι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί οι οποίοι ξέρουμε κάθε χρονιά μπορεί να πάνε κάπου αλλού και δεν έχουν καθόλου δικαιώματα

Επομένως πρώτα πρέπει να διαμορφώσουμε εκείνο το πλαίσιο, και ευελπιστούμε, μετά την αλλαγή που θα υπάρξει, στις δυνατότητες που θα έχει η ελληνική κυβέρνηση, μετά το τέλος της σκληρής επιτροπείας τον Αύγουστο, και όπως ξέρετε ήδη έχει εξαγγείλει το Υπουργείο ότι υπάρχει δέσμευση για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση, και είναι η πρώτη φορά που αυτά καταγράφονται στην έκθεση του ΟΟΣΑ.  Όπου και εκεί σε αυτό  ζήτημα που μου θέσατε της αξιολόγησης( του εκπαιδευτικού), πρώτα βάζεις το πλαίσιο, πρώτα φτιάχνεις τις δομές,  πρώτα εξασφαλίζεις  προϋποθέσεις στο προσωπικό το οποίο δουλεύει και βεβαίως μετά στη συνέχεια μπορείς να το αξιολογήσεις….

Αυτό που λέμε και που λέγαμε πάντοτε είναι ότι πρώτα διαμορφώνεις  ένα πλαίσιο όπου οι εργασιακές συνθήκες δε θα πρέπει να  είναι κατά αυτόν τον βαθμό αποκλίνουσες και στη συνέχεια μπορείς να προχωρήσεις σε τέτοιου τύπου αξιολογήσεις.

Αυτή τη στιγμή αυτό που κάνουμε είναι αξιολόγηση των στελεχών στην εκπαίδευση οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να υλοποιήσουν αυτές τις νέες δομές που προβλέπονται, μιλάμε για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την αυτοαξιολόγηση, και εφόσον καταφέρουμε να προχωρήσουμε , να διαμορφώσουμε το πλαίσιο είναι κάτι που πρέπει να συζητηθεί σε μια επόμενη φάση.

Δείτε εδώ τη συνέντευξη

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *