ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γυμνάσιο: Πρόγραμμα σπουδών μαθηματικών Α’, Β’ και Γ’ τάξεων

Διάδωσέ το

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το Πρόγραμμα σπουδών μαθηματικών των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου.

Το νέο ΠΣ φιλοδοξεί να προσφέρει σε όλους/-ες τους/ τις μαθητές/-τριες την ευκαιρία να είναι σε θέση, μέσα  από τη συμμετοχή τους στα μαθήματα, να: 

– Εκτιμούν και να αποδίδουν αξία στα Μαθηματικά  μέσα από τη συνειδητοποίηση της φύσης της μαθηματικής γνώσης και των κρίσιμων/μεγάλων ιδεών της που  συνδέουν και ενοποιούν τα επιμέρους πεδία της μαθηματικής επιστήμης με τρόπους που συμβάλλουν σε μια  βαθύτερη και πιο ισχυρή κατανόησή της, 

– αναπτύσσουν μαθηματικές διεργασίες και πρακτικές,  όπως ο συλλογισμός, η μοντελοποίηση, η επικοινωνία  και ο αναστοχασμός, που ενδυναμώνουν τη μάθηση των  Μαθηματικών και υποστηρίζουν σημαντικές ικανότητες  και δεξιότητες για τον πολίτη του 21ου αιώνα, 

– αξιοποιούν ποικιλία πόρων και εργαλείων, όπως η  γλώσσα, τα σύμβολα, τα χειραπτικά και ψηφιακά εργαλεία, για να διαχειριστούν κατάλληλα μέσα από προσεγγίσεις διερεύνησης αλλά και μαθητείας, αλλαγές, κρίσεις  και προκλήσεις στο ακαδημαϊκό, προσωπικό, επαγγελματικό και κοινωνικό περιβάλλον δράσης τους. Τα διάφορα «εργαλεία» ενέχουν πολλαπλές ερμηνείες και είναι  απαραίτητα για έναν ενεργό διάλογο με το περιβάλλον, 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

– αναγνωρίζουν συνδέσεις μεταξύ των Μαθηματικών  και άλλων πεδίων της ανθρώπινης γνώσης και δράσης  και εκτιμούν τα Μαθηματικά ως προσπελάσιμο και εν διαφέρον πεδίο μελέτης, 

– χρησιμοποιούν με αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη  τα Μαθηματικά για να κατανοούν με κριτικό τρόπο τον  κόσμο γύρω τους. Στην κατεύθυνση αυτή συλλέγουν,  αναλύουν, οργανώνουν και αξιολογούν δεδομένα ελέγ 

χοντας τις πηγές προέλευσής τους και υπερασπίζονται  τις απόψεις τους. Έτσι, δρουν ως υπεύθυνοι πολίτες  στους χώρους δράσης τους, συμβάλλοντας δυναμικά  στη δημοκρατική και ισότιμη ανάπτυξη των κοινωνιών  σε μικρο- και μακρο- επίπεδο, 

– κατανοούν και είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τον μαθηματικό λόγο εντοπίζοντας κρίσιμες μαθηματικές ιδέες,  αναλύοντας και ερμηνεύοντας διαφορετικά αναπαραστασιακά συστήματα. Μια τέτοια προσέγγιση βοηθά  τους/τις μαθητές/-τριες

Δείτε εδώ το πρόγραμμα ΦΕΚ

Δείτε επίσης:

ΠΕΚ: Για την εισαγωγική επιμόρφωση και την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …