ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πολλαπλή Νοημοσύνη: Διήμερο Σεμινάριο ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας

Διάδωσέ το

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας σε  συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας και υπό την  αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος και στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής  και παιδαγωγικής υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών, διοργανώνει διήμερο  επιμορφωτικό σεμινάριο, με θέμα: «Πολλαπλή Νοημοσύνη, Μαθησιακή Λειτουργία – Ολιστική Προσέγγιση» 

Το διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17 και το  Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023, με εισηγητές τον Δρ. Γεώργιο Φλουρή, Ομότιμο  Καθηγητή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και τον  Δρ. Γεώργιο Τσιναρέλη, επισκέπτη Καθηγητή, σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα.

Το διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στο  Αμφιθέατρο της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος (Μεγάλου Αλεξάνδρου και Αγράφων,  Νέα Άμπλιανη Λαμίας) με ταυτόχρονη διαδικτυακή μετάδοση μέσω webex και μέσω του  Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν και θα υποβάλουν τη φόρμα  επιβεβαίωσης παρουσίας και τη διάρκεια υλοποίησης των επιμορφωτικών συναντήσεων  θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Όλο το υλικό, οι ενημερώσεις και οι βεβαιώσεις του σεμιναρίου θα είναι διαθέσιμα:

∙ στο drive:

https://drive.google.com/drive/folders/1tEYpq_KHUZi90HIIjoniy8DQp9miAxsJ?usp=s hare_link

∙ στην ιστοσελίδα του ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας:

http://stellad-old.pde.sch.gr/pekes

Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων  να ενημερώσουν όλους τους εκπαιδευτικούς των σχολείων τους.

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος: https://forms.gle/mpPj7hr4pX64y7jH7 

Δείτε επίσης:

Εισαγωγική Επιμόρφωση  Εκπαιδευτικών: Αρχίζει η Β΄ φάση

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …