ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πιερρακάκης για γραπτό ΑΣΕΠ, παιδεία και σχολεία: Πατάμε γκάζι

Διάδωσέ το

 

«Πιερρακάκης για γραπτό ΑΣΕΠ, παιδεία και σχολεία: Πατάμε γκάζι» και όχι φρένο είπε ο νέος Υπουργός Παιδείας κατά τις προγραμματικές του δηλώσεις για το νέο σύστημα προσλήψεων με γραπτό ΑΣΕΠ, τα σχολεία, την παιδεία και τους άλλους στόχους του Υπουργείου του. Για περισσότερη ενημέρωση παρακολουθήστε το βίντεο που ετοίμασε για το κοινό το διαδικτυακόκανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και ανήρτησε στο διαδικτυακό του χώρο στο YoutTube. Το δελτίο εκφωνεί η Πληροφορικός ΠΕ86, Κατερίνα Καραγκούνη.

 

Βρείτε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού εδώ και κάντε εγγραφή

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατήστε εδώ

Παρεμβάσεις: “Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και άλλα παραμύθια”

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: “Ένα νέο κανιβαλικό περιβάλλον για το στοιχειώδες αλλά βασικό δικαίωμα στην εργασία” δημιουργείται για τους εκπαιδευτικούς αναφέρουν σε ανακοίνωση τους οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Εκπαιδευτικών Δ.Ε.
Η ανακοίνωση αναλυτικά
Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και άλλα παραμύθια
Ούτε να το σκέπτονται!
Διακαής πόθος της κυβέρνησης είναι η επαναφορά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποτελεί ουσιαστικά μια επαναφορά του τρόπου διορισμού του νόμου Αρσένη του 1997, αυτή τη φορά σε ένα νέο περιβάλλον και με δεδομένο του συστήματος διορισμού του προσοντολογίου Γαβρόγλου.
Τι σχεδιάζει αυτή τη φορά η κυβέρνηση και γιατί;
Σχεδιάζει έναν νόμο όπου εκτός από το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, δηλαδή το διαρκές κυνήγι μεταπτυχιακών, διδακτορικών, ξένων γλωσσών, γνώσης υπολογιστών κ.α. θα πρέπει κάποιος που ενδιαφέρεται να εργαστεί στην εκπαίδευση να πιστοποιήσει για μια ακόμη φορά το πτυχίο που έχει μέσω ενός διαγωνισμού. Και δεν φτάνει αυτό, αλλά για όσους δεν περάσουν τη βάση που θα θέσει το σύστημα δε θα προσμετρηθούν για την πρόσληψή τους ούτε τα μόρια του προσοντολογίου! Δηλαδή δε μιλάμε απλά για έναν παραπάνω φραγμό, ένα επιπλέον φίλτρο αλλά και για αποκλεισμό από τη μόνιμη και σταθερή εργασία! Με αυτόν τον τρόπο απαξιώνεται το πτυχίο, απομειώνεται η προϋπηρεσία και ουσιαστικά διαμορφώνεται ένα νέο κανιβαλικό περιβάλλον για το στοιχειώδες αλλά βασικό δικαίωμα στην εργασία.
Ποια είναι η πραγματικότητα στα σχολεία;
Αυτή τη στιγμή εργάζονται περίπου 120.000 μόνιμοι και 50.000 αναπληρωτές κάθε χρονιά και στις δύο βαθμίδες. Αυτό από μόνο του καταδεικνύει ότι η ανάγκη για μόνιμους διορισμούς είναι τεράστια κι ότι κάθε χρονιά υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες που μετακινούνται σε όλη τη χώρα για να καλύψουν αυτά τα κενά.
Η εργασιακή ομηρία και η ανασφάλεια χιλιάδων εργαζομένων είναι ένας από τους στόχους αυτής της πολιτικής της κυβέρνησης. Παράλληλα η τεχνητή ανάγκη απόκτησης όλων αυτών των προσόντων γιγαντώνεται και το δικαίωμα στη μόνιμη και …Η συνέχεια του άρθρου εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …