ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πανελλήνιες εξετάσεις 2024: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις των υποψηφίων

Διάδωσέ το

 

«Πανελλήνιες εξετάσεις 2024: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις των υποψηφίων» είναι ο τίτλος ενός ακόμα δελτίου ειδήσεων για μαθητές και εκπαιδευτικούς, το οποίο συγκεκριμένα αφορά στην έναρξη της περιόδου αιτήσεων – δηλώσεων συμμετοχής των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για το σχολικό έτος 2024. Το δελτίο ετοίμασε για το κοινό, το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και το ανήρτησε στον ομώνυμό του διαδικτυακό χώρο στο YouTube. Το δελτίο παρουσιάζει αυτή τη φορά η Δασκάλα ΠΕ70 Λένα Μαγαλιού.

 

Μεταφερθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Μπείτε στη σελίδα του καναλιού στο Facebook από εδώ εδώ και ακολουθήστε την

 

Για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τις Πανελλήνιες εξετάσεις 2024 και το ότι ξεκίνησαν οι αιτήσεις των υποψηφίων, παρακολουθήστε το βίντεο:

Παρακολουθήστε τα τρία προηγούμενα εβδομαδιαία δελτία ειδήσεων:

Δελτίο της εβδομάδας: Οι σημαντικότερες ειδήσεις και ανακοινώσεις

Σημαντικότερα νέα της σχολικής εβδομάδας από 6 έως 10/11/2023

 

ΟΛΜΕ: Ενιαία κείμενα για τη β΄ φάση της αξιολόγησης

Τα Ενιαία κείμενα για τη β΄ φάση της αξιολόγησης ανακοίνωσε η ΟΛΜΕ. Τα κείμενα που προτείναι αφορούν εννιά δράσεις σε άξονες άξονες αξιολόγησης
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Οι εκπαιδευτικοί αγωνιζόμαστε για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριων μας σε ένα σχολείο συμπεριληπτικό, δημόσιο και δωρεάν, που δε θα διαχωρίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες και θα τους προσφέρει ενιαία τη γνώση.
Κοινή διαπίστωση είναι ότι τα σχολεία λειτουργούν χάρη στη φιλοτιμία, στην προσπάθεια και στην προσφορά των εκπαιδευτικών, όπως έδειξε και η περίοδος της καραντίνας. Οι εκπαιδευτικοί, εκτός από τα διδακτικά τους καθήκοντα, διεκπεραιώνουν πλήθος άλλων εργασιών και δραστηριοτήτων, μη σχετικές με το παιδαγωγικό τους έργο, ενώ συνεχώς επιφορτίζονται και με νέα καθήκοντα.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ προτείνει οι Σύλλογοι Διδασκόντων/ουσών να κρατήσουν ενιαία στάση με βάση τις θέσεις του κλάδου, προκειμένου να εμποδίσουν την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, συμπληρώνοντας την πλατφόρμα του ΙΕΠ με τα παρακάτω ενιαία κείμενα:
  • Σχέδιο Δράσης 1ου άξονα. Άξονας 1: Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση.
  • Βελτίωση των μέσων διδασκαλίας και των συνθηκών μάθησης. Διερεύνηση της επίδρασης των συνθηκών εργασίας και των συνθηκών διαβίωσης των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική διαδικασία, στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Στην διάρκεια της χρονιάς θα γίνει καταγραφή των…Συνεχίστε την είδηση πατώντας εδώ

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …