ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Ερώτηση στην Κεραμέως για τον ενδεχόμενο αποκλεισμό εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το

 «Ενδεχόμενος αποκλεισμός εκατοντάδων εκπαιδευτικών από τους πίνακες Ειδικής Αγωγής, λόγω ασαφειών στην καθοδήγηση καταχώρησης των στοιχείων τους στον ΟΠΣΥΔ» 

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων 

Τον κ. Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης 

Κυρία, κύριοι Υπουργοί, 

Σύμφωνα με ενημέρωση από εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, εκατοντάδες εξ αυτών βρίσκονται σε απόγνωση, αφού κινδυνεύουν να μείνουν εκτός των επικουρικών πινάκων Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης. Στη διαδικασία, που για πρώτη φορά έγινε με ηλεκτρονικό τρόπο σε σχετική προκήρυξη 3ΕΑ/2022 Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλήθηκαν οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στον ΟΠΣΥΔ, ώστε βάσει του προσοντολόγιου να τους δοθεί η δυνατότητα ένταξης στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης. Όμως, όπως αναφέρουν αρκετοί εξ αυτών, στον προσωπικό τους φάκελο στον ΟΠΣΥΔ δεν καταχωρήθηκαν τα Πιστοποιητικά που δεν συνοδεύονταν από σχετική βεβαίωση του ακριβούς χρόνου παρακολούθησης των σεμιναρίων, στοιχείο που απαιτείται μεν, δεν αναφέρεται δε. Δυστυχώς, οι ασάφειες στις οδηγίες και η έλλειψη επαρκούς καθοδήγησης και επικοινωνίας οδήγησαν σε αναρίθμητα «λάθη» στην καταχώρηση στοιχείων που ενδέχεται να αποκλείσουν παντελώς ή να καταβαραθρώσουν στους πίνακες αρκετούς των υποψηφίων. Τα μη περασμένα πτυχία ή τα σεμινάρια που δεν μετρήθηκαν λόγω απουσίας ενός εγγράφου θα κοστίσουν την εργασία σε ανθρώπους μετά από χρόνια δουλειάς στο σχολείο, χρόνια αναμονής εισόδου στους πίνακες και χρόνια θυσιών για απόκτηση προσόντων. Όλα αυτά, εν μία νυκτί, ακυρώνονται και η ευθύνη μετατοπίζεται στις πλάτες των υποψηφίων που τόσο άδικα και αναίτια βλέπουν τους κόπους ετών να εξανεμίζονται, εξαιτίας ασαφειών ή παραπληροφόρησης. Όλοι αυτοί ζητούν από την Πολιτεία την επανεξέταση των αιτήσεών τους και την έγκριση των σεμιναρίων τους ή να τους δοθεί νέο περιθώριο για διόρθωση όλων των λαθών από τις Διευθύνσεις και τον ΟΠΣΥΔ, ώστε να γίνουν δεκτές όλες οι διορθώσεις των υποψηφίων και να μην αποκλειστούν από εργασία ή διορισμό. Αυτό που πρέπει να έχει κατά νου η Πολιτεία είναι ότι η εργασία δεν αποτελεί ευκαιρία διαπραγματεύσιμη αλλά δικαίωμα αναφαίρετο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να φροντίσετε και να  αποτρέψετε τον αποκλεισμό ένταξης στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής  Εκπαίδευσης για εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που εξαιτίας ασαφειών στις οδηγίες  καταχώρησης υπέπεσαν σε λάθη; 
  2. Προτίθεσθε άμεσα να προβείτε σε επανεξέταση των αιτήσεων των εκπαιδευτικών  Ειδικής Αγωγής ή να τους δώσετε νέο περιθώριο για διόρθωση όλων των λαθών στην  καταχώρηση των στοιχείων τους; 
  3. Για ποιους λόγους δεν υπήρξαν ξεκάθαρες οδηγίες και διασαφηνίσεις προς τους  υποψηφίους, σχετικά με την υποβολή των στοιχείων τους παρά έγινε μια προσπάθεια  επίρριψης ευθυνών προς αυτούς για τα λάθη στο σύστημα του ΟΠΣΥΔ; 
  4. Τι θα ανταπαντούσατε σε κάποιον που θα σας έλεγε ότι το προσοντολόγιο είναι  φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο που να φιλτράρει και να απορρίπτει με κάθε πιθανή αφορμή; 

Οι ερωτώντες Βουλευτές 

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ 

ΧΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Διαβάστε επίσης:

 ΟΠΣΥΔ: Η Υπουργός Παιδείας καλείται να απαντήσει για τα προβλήματα

 freshedu

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *