ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο: “Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση”-Ιωάννινα, 22, 23 & 24 Μαΐου 2020

Διάδωσέ το

προσχολική

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο

Ιωάννινα, 22, 23 & 24 Μαΐου 2020

Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση
Χαρτογραφώντας τη νέα εικοσαετία έρευνας και δι
δακτικής πρακτικής

Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Σχολής Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Αγαπητές και Αγαπητοί συνάδελφοι

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι αρχίσαμε τις προετοιμασίες για την πραγματοποίηση του 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, που θα γίνει στα Ιωάννινα 22, 23 & 24 Μαΐου 2020.

Η κοινότητα των ερευνητών της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών με προσανατολισμό την προσχολική εκπαίδευση, στην Ελλάδα, την Κύπρο και την ελληνόφωνη διασπορά, γιορτάζει μια εικοσαετή παράδοση και προχωρά στην οργάνωση του 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Κάθε δυο χρόνια, εν δυνάμει και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, στελέχη της προσχολικής εκπαίδευσης, ερευνητές και πανεπιστημιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές των Τμημάτων Προσχολικής Εκπαίδευσης, έρχονται σε επαφή με σκοπό την άμεση μεταξύ τους επικοινωνία, την ανακοίνωση νέων ερευνητικών δεδομένων, την ανταλλαγή καλών πρακτικών σε ζητήματα διδασκαλίας και μάθησης των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο, αλλά και τη δικτύωσή τους, η οποία αποσκοπεί σε μελλοντικές συνεργασίες.

Το Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση επιστρέφει και πάλι στα Ιωάννινα, 10 χρόνια μετά τη διεξαγωγή του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου. Υποσχόμαστε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την άρτια διοργάνωσή του παρόλες τις οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια. Παρακαλούμε και για τη δική σας στήριξη στην προσπάθεια αυτή και σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμβολή σας όλα αυτά τα χρόνια γιατί χάρη σε αυτή παραμένει η κοινότητα ενωμένη, ενεργή και δραστήρια.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  1. Αναλυτικά προγράμματα και φυσικές επιστήμες
  2. Άτυπα και μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης για τις φυσικές επιστήμες
  3. Διαθεματικές/Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση για τις φυσικές επιστήμες (STEAM εκπαίδευση, εκπαιδευτική ρομποτική)
  4. Εκπαίδευση εκπαιδευτικών για τις φυσικές επιστήμες
  5. Η έρευνα στην εκπαίδευση για τις φυσικές επιστήμες: Θεωρίες μάθησης, παιδαγωγικές θεωρίες και μέθοδοι συλλογής και ανάλυσης δεδομένων
  6. Ιδέες και πρόδρομα νοητικά μοντέλα των εκπαιδευόμενων για επιστημονικές έννοιες και φυσικά φαινόμενα
  7. Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικών/μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικού υλικού για έννοιες των φυσικών επιστημών
  8. Φυσικές Επιστήμες και Αειφορία
  9. Φυσικές Επιστήμες, τέχνες, πολιτισμός

Μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη ανακοίνωση του 11ου  Πανελλήνιου Συνεδρίου εδώ.

Δείτε επίσης

«Μαθηματική Εκπαίδευση και Πολιτειότητα» – 10ο Συνέδριο Εν.Ε.ΔΙ.Μ

Διάδωσέ το Το Παιδαγωγικό  Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με τη Σχολή των …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *