ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κρίσεις στελεχών: Πόσα μόρια παίρνει ο μέντορας και ο ενδοσχολικός συντονιστής

Διάδωσέ το

νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί

Τα μόρια που παίρνουν ο μέντορας και ο ενδοσχολικός συντονιστής για τις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης ορίζονται στον νόμο 4823/2021 “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”

Σύμφωνα με τον νόμο η άσκηση  καθηκόντων ενδοσχολικού συντονιστή , παιδαγωγικού συμβούλου μέντορα, λαμβάνει για  τις  κρίσεις στελεχών 0,50 μονάδες ανά έτος

Δεν “τρώνε μόρια” οι εκπαιδευτικοί και ζητούν συνάντηση με τον Υπ. Οικονομικών

Τα μόρια και η “ανέλιξη”με τα οποία η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως υπόσχεται ότι θα αυξηθούν οι μισθοί   φαίνεται ότι δεν πείθουν τους εκπαιδευτικούς και η ΟΛΜΕ με επιστολή της προς τον Υπουργό Οικονομικών ζητά συνάντηση μαζί του για να συζητηθούν τα οικονομικά αιτήματα των εκπαιδευτικών.

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Κύριε Υπουργέ,

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητεί άμεσα συνάντηση μαζί σας προκειμένου να συζητήσουμε τα παρακάτω θέματα: 

  • Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών
  • Ουσιαστικές αυξήσεις μισθών τουλάχιστον στα όρια του πληθωρισμού
  • Επαναφορά Δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα
  • Επαναφορά επιδομάτων (βιβλιοθήκης, εξωδιδακτικής διδασκαλίας)

Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί δεν είναι στη φιλοσοφία της αξιολόγησης

Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί “κάτι  τέτοιο θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης”

“Αξιολογούμε, σημαίνει καταγράφουμε, μελετάμε, επιβραβεύουμε και βελτιώνουμε. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για να γίνεις διευθυντής σχολείου, για να γίνεις διευθυντής εκπαίδευσης, για να ανέλθεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης”, είχε διαβεβαιώσει η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως τους εκπαιδευτικούς από το βήμα της Βουλής το 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Για την επιβράβευση των εκπαιδευτικών με μόρια, η Υπουργός Παιδείας έχει αναφερθεί σε πολλές συνεντεύξεις που έχει δώσει σε εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Παράξενο όμως είναι γιατί δεν έχει ερωτηθεί ούτε μία φορά από τους δημοσιογράφους σε αυτές τις συνεντεύξεις, για το εξής απλό :  “Και οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης τι  θα τα κάνουν αυτά τα μόρια;”  Ούτε η ίδια η  υπουργός χωρίς να ερωτηθεί δεν έχει δώσει ποτέ εξηγήσεις για το αυτονόητο.

Η έκθεση διαβούλευσης του Ν. 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιχειρώντας να  απαντήσει  σε σχετικά σχόλια που διατυπώθηκαν από εκπαιδευτικούς στη διαβούλευση,  τα ρίχνει όλα στη φιλοσοφία του νομοσχεδίου, με τον παρακάτω τρόπο:

” Τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν για την ανάγκη παροχής αυξημένων απολαβών αναλόγως των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης υπέρ εκείνων που διακρίνονται στην αξιολογική διαδικασία και το έργο τους κατατάσσεται ως «εξαιρετικό» ή ως «πολύ καλό» ή και την αναστολή της περαιτέρω μισθολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών, των οποίων το έργο αξιολογείται ως «ικανοποιητικό» ή «μη ικανοποιητικό» ..

Δείτε επίσης:

ΔΟΕ: “Συνεχίζουμε την απεργία – αποχή, δεν προχωράμε στον ορισμό μεντόρων και ενδοσχολικών συντονιστών”

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕAE: Νέα ανακοίνωση για τις προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή

Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu

Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν. Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *