ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κορονοϊός: H οδηγία του Yπουργείου Παιδείας στα σχολεία για τα εκπαιδευτικά προγράμματα

Διάδωσέ το

Η οδηγία του Υπουργείου Παιδείας έχει ενσωματωθεί σε όλες τις εγκρίσεις για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων από τις σχολικές μονάδες.

Σύμφωνα με την οδηγία “η υλοποίηση του προγράμματος ιεραρχείται ως δευτερεύουσας σημασίας… προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων”

Η οδηγία αναλυτικά

“Επισημαίνεται, με ιδιαίτερα εμφατικό τρόπο, ότι η υλοποίηση του προτεινόμενου εκπαιδευτικού σχεδιασμού ιεραρχείται ως δευτερεύουσας σημασίας, καθώς προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση των επιδημιολογικών κινδύνων και στη μείωση της πιθανότητας να εκτεθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό και το μαθητικό δυναμικό των σχολείων σε επικίνδυνο ιικό φορτίο. Κατά συνέπεια, και ανεξάρτητα από την παιδαγωγική ή επιστημονική καταλληλότητα και εγκυρότητα του κάθε εγχειρήματος, οι διευθύνσεις των σχολείων έχουν την τελική αρμοδιότητα αναφορικά με την εφαρμογή του σχεδιασμού, λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές οδηγίες της πολιτείας και των υγειονομικών οργάνων για την αντιμετώπιση της επιδημικής κρίσης.”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Διαβάστε επίσης:

Προβλέπεται “μίνι αξιολόγηση” σχολείων – Έκλεισε η πλατφόρμα του ΙΕΠ

Χρήσιμες επισημάνσεις-διευκρινίσεις του Ι.Ε.Π. για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Τι θα κάνουν τα σχολεία που θα πάρουν “άριστα 10” στην αξιολόγηση;

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Το μπάχαλο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας

 

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *