ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ζ. Μακρή: Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα σχολεία με νέο τρόπο μάθησης και καινοτόμα εργαλεία

Διάδωσέ το

σχολεία

Για τις αλλαγές  που έρχονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έδωσε συνέντευξη η υφ. παιδείας κ Ζέττα Μακρή στην εφημερίδα «Μακεδονία της Κυριακής».

Η υφυπουργός Παιδείας είπε για τις αλλαγές στα σχολεία:

Μετά το στόχο αλλαγών στην “επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση” που φέρνει ο νέος νόμος που ψηφίστηκε, δεύτερος στόχος μας είναι το “ανοιχτό σχολείο” που έχει να κάνει με όλες εκείνες τις μεταρρυθμίσεις που συντελούνται μέσα από τις πραγματικές αλλαγές και τις καλές πρακτικές στον τρόπο που μαθαίνουν τα παιδιά στα σχολεία

Απομακρυνόμαστε από το μοντέλο της στείρας αποστήθισης, ενισχύουμε την κριτική σκέψη των  μαθητών, την προώθηση της ερευνητικές σκέψης, την καινοτομία, την τεχνολογία, τα ψηφιακά μέσα, την εξοικείωση των μαθητών με τα ερευνητικά ερωτήματα και μεθόδους, την ενίσχυση της εξωστρέφειας των σχολείων.

Νέος τρόπος μάθησης στα σχολεία

Συνεχίζουμε να χτίζουμε στο μεταρρυθμιστικό έργο της  προηγούμενης τετραετίας και προχωράμε με στοχευμένες ενέργειες σε έναν νέο τρόπο μάθησης που χρησιμοποιεί καινοτόμα εργαλεία για το πώς μεταφέρουμε τη γνώση, για το πώς εμπλέκουμε τους μαθητές σε άλλους τρόπους συμμετοχής μέσα στην τάξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Σκοπός είναι οι μαθητές να μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά, να καλλιεργούν ήπιες και ψηφιακές δεξιότητες για την αξιοποίηση της γνώσης και της πληροφορίας και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες

Οι πρώτες αλλαγές στα σχολεία

Οι πρώτες αλλαγές που θα γίνουν την επόμενη σχολική χρονιά είναι στην λογοτεχνία με την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων σε Δημοτικό και Γυμνάσιο και στην πληροφορική. Ακολουθούν η ενίσχυση του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, η εκμάθηση της χρήσης του διαδικτύου για ασφαλή πλοήγηση, η ενίσχυση της τέχνης ως μαθησιακό εργαλείο όπως οι εικονικές περιηγήσεις σε μουσεία, ένα ψηφιακό οικοσύστημα 15.000 ψηφιακών εφαρμογών και 4000 εκπαιδευτικών σεναρίων, το πολλαπλό βιβλία και τα 187 διδακτικά πακέτα.

Κάνουμε αλλαγές για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις παγκόσμιες προκλήσεις. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δείχνει να μην αξιοποιεί σε επαρκή βαθμό την καλλιέργεια ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων κάτι που μπορεί να αλλάξει με την εφαρμογή του πολλαπλού βιβλίου, του ψηφιακού φροντιστηρίου και των εργαστηρίων δεξιοτήτων.

Δείτε επίσης:

Δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα Αστρονομίας για μαθητές Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξεων Δημοτικού

Δράσεις – εσωτερική αξιολόγηση: Τεκμήρια με link θέλει το ΙΕΠ

freshedu

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …