ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου με ελεγχόμενα Συμβούλια Επιλογής (Παληγιάννης Β.)

Διάδωσέ το

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287

e-mail: paligiannis@hotmail.gr

Αθήνα, 16/07/2018

Επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου με ελεγχόμενα Συμβούλια Επιλογής

Η κυβέρνηση με απύθμενο θράσος και ξεδιάντροπα επιβεβαίωσε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τη σκοπιμότητα της ψήφισης του Ν.4547/18 ‘’Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης’’ για ένα συγκεντρωτικό και απόλυτα κομματικό ελεγχόμενο σύστημα διοίκησης της εκπαίδευσης.

Με βάση το άρθρο 36 οι επιλογές ξεκίνησαν από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.

Τυχαία; Όχι φυσικά! Η σκοπιμότητα προφανής. Ο απόλυτος έλεγχος των Συμβουλίων Επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για την επιλογή “των δικών τους παιδιών”.

Οι αποφάσεις συγκρότησης των Συμβουλίων πιστοποιούν με τον πλέον εμφατικό τρόπο τα παραπάνω και δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης:

Προεδρεύουν στα Συμβούλια οι νυν Περιφερειακοί Διευθυντές, στην επιλογή των οποίων θριάμβευσε η ημετεροκρατία, η αναξιοκρατία και ο κομματισμός
Συμμετέχουν δύο διδάσκοντες σε ΑΕΙ. Εδώ, εκτός των άλλων, παρατηρούνται σε αρκετές περιπτώσεις να μην μετέχουν μέλη ΔΕΠ, είτε από Παιδαγωγικά Τμήματα, είτε από Καθηγητικές Σχολές των ΑΕΙ, ώστε αυτά να εγγυηθούν την επιστημονική αρτιότητα και εγκυρότητα ως προς το παιδαγωγικό μέρος των επιλογών. H περίπτωση Νικολάου, προέδρου Παιδαγωγικού τμήματος, είναι προφανής των προθέσεων της πολιτικής ηγεσίας. Δεν τον όρισαν τακτικό μέλος και όρισαν 2 καθηγήτριες ΤΕΙ με τη φτηνή δικαιολογία της ποσόστωσης, δικαιολογία που υποτιμά τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών.
Είναι επίσης αξιοσημείωτη η στελέχωση των Συμβουλίων με μέλη ΔΕΠ από ΑΕΙ άλλων Περιφερειών της χώρας. Αλήθεια ολόκληρη Αττική με εκατοντάδες Τμήματα δε βρέθηκαν 2 καθηγητές να στελεχώσουν το Περιφερειακό Συμβούλιο και ορίσανε μέλος από την Αλεξανδρούπολη; Αναμφισβήτητα στρατεύτηκαν μέλη ΔΕΠ για να εκτελέσουν απροσχημάτιστα την κομματική τους αποστολή χωρίς αναστολές

Συμμετέχει ένας Δ/ντής Εκπαίδευσης και ένας Δ/ντής Σχολείου, ο ορισμός των οποίων έγινε χωρίς κριτήρια ή για να ακριβολογώ πραγματοποιήθηκε με καθαρά κομματικά κριτήρια. Σημειώνω ότι η επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης βασίστηκε σε εκλεκτορικό σώμα, το οποίο κρίθηκε ως αντισυνταγματικά επιλεγμένο
Συμμετέχουν και οι δύο αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών
Ο πλήρης έλεγχος των συμβουλίων επιβεβαιώνει ότι η σκληρή παραταξιακή λογική και η κομματική σκοπιμότητα τέθηκαν για άλλη μια φορά πάνω από το συμφέρον της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου εξελίσσεται με βάση τα παραπάνω, αλλά και με τους στοχευμένους κόφτες, σε παρωδία. Χάνεται άλλη μια ευκαιρία για την αναβάθμιση του κύρους και της αξιοπιστίας των στελεχών της εκπαίδευσης και με δεδομένη τη δυσπιστία των εκπαιδευτικών απέναντι στις προθέσεις, τη σκοπιμότητα και στην εγκυρότητα του συστήματος επιλογής που προωθείται κι αυτές οι επιλογές θα έχουν σύντομα ημερομηνία λήξης.

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων: Ενημέρωση για τις νομικές της ενέργειες

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

5 Σχόλια

  1. Κ. ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗ
    ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΙΡΕΤΟΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΟΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΥΦΟΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ, ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΚΛΠ
    ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΚΑΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΕΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΥΩΠΙΚΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΑΤΙΚΟΥΣ ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ Η ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΝΟΗΜΑ. ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ

    • Φίλε panpefgr
      Δε χρειάζεται να ανήκει κανείς σε κάποια κομματική παράταξη, για να αντιληφθεί την αναξιοκρατία. Από την αρχή που ψηφίστηκε το νομοσχέδιο επικρατεί μια αίσθηση αδικίας. Αρχικά η ίδια η κατάργηση του θεσμού του σχολικού συμβούλου είναι αβάσιμη. Πότε αξιολογήθηκαν οι σχολικοί σύμβουλοι και κρίθηκαν αναποτελεσματικοί; Και σε περίπτωση δηλαδή που κάποιοι αποδεικνύονταν αναποτελεσματικοί, με ποιο δικαίωμα γενικεύεται αυτή η κρίση και για τους υπόλοιπους; Με ποιο δικαίωμα καταργείται ένας ολόκληρος θεσμός; Και με ποιο δικαίωμα αντικαθίσταται από ένα “ομοίωμα” (συντονιστές) χωρίς να έχει δοκιμαστεί η αποδοτικότητά του… Πόσοι από εμάς τους απλούς εκπαιδευτικούς ρωτηθήκαμε για όλες αυτές τις ενέργειες; Και αφού έγινε το “κακό”, πώς ορίστηκαν τα συγκεκριμένα πρόσωπα στα συμβούλια επιλογής; Με τι κριτήρια; Ο κύριος Παληγιάννης έχει απόλυτο δίκαιο και σε λίγο καιρό θα φανεί πραγματικά πόσο μεγάλη καταστροφή πάει να γίνει στην εκπαίδευση της χώρας με αυτό το νομοσχέδιο. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να εφαρμοστεί.

      • αγαπητέ φίλε
        Το ζήτημα δεν είναι το όνομα του θεσμού αλλά
        α. οι αρμοδιότητες΄να βοηθούν εκπαιδευτικούς και μαθητές
        β. τα μέσα για την ουσιαστική τους άσκηση να υπάρχουν
        γ. η κρίση των στελεχών να είναι όσο γίνεται πιο αδιάβλητη
        Ας τα δούμε λοιπον
        α. οι αρμοδιοτητες των συμβούλων ήταν ασααφείς και έδιναν την ευκαιρία σε κάποιους να κάνουν ότι κάνουν πράγματα, ότι [μας ] δουλεύουν. Χαρακτηριστικό κάτι που έχω ακούσει […φίλε το θέμα είναι να μην ξέρουν που είσαι και τι κάνεις]. Δεν φταίγανε προφανώς αυτοί και ανάμεσα τους ήταν πολλοί άξιοι και σεβαστοί. Αλλά … έλεος υπάρχουν στον κλάδο δεκάδες άλλοι με διάθεση και ικανότητες, ας γίνει λοιπόν και συγκεκριμενοποίηση πλαισίου
        αρμοδιοτήτων [επιχειρείται] και μια ανανέωση. Δεν γίνεται άτομα 67 ετών να θέλουν ακόμα μια θητεία. και σημειωτέον δεν υπάρχουν απλοί και σύνθετοι εκπαιδευτικοί. Είμαι με εμπειρία 20 χρόνια στην δευτεροβάθμια μάχιμος 12 χρόνια διδασκαλία στα πανεπιστήμια στην ειδικότητα μου, είμαι υποψήφιος και δεν έχω πρόβλημα να πάω πίσω στην τάξη μου αν κριθώ από την επομενη εξουσία ανάξιος και κομματικός. Θεωρώ την τάξη τιμή όχι τιμωρία.
        β. μέσα για την ουσιαστική άσκηση. Δεν δίνονται με αυτό το νόμο, ούτε το επίδομα, ούτε τα κίνητρα δράσης, ούτε και οι συνθήκες που οι διαδοχικές κυβερνήσεις διαμόρφωσαν για τη χώρα και την παιδεία το επιτρέπουν. Αλλά για αυτό δεν φταίνε κυρίως τα 3 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ [ έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτά ] αλλά η χρόνια διαπλοκή των 2 πρώην μεγάλων που τον ένα εκπροσωπεί επάξια ο κ.αιρετός.
        γ. κρίσεις. Γιατί το μονοπώλιο της αντικειμενικότητας το έχει η δεξιά παράταξη και το ΠΑΣΟΚ; αυτό έδειξαν άραγε οι κρίσεις του 2007, του 2011 σε κάθε στελεχιακό επίπεδο; προσωπικά βαρέθηκα την καραμέλα πως υπάρχουν οι ικανοί και αξιοκρατικοί [ πάντοτε του πρώην δικομματισμού] και οι ανίκανοι και κομματικοποιημένοι [ της “αριστεράς ‘ ]
        και επαναλαμβάνω
        το θέμα δεν ειναι πως τους λέμε, αλλά τι θα κάνουν. Εδώ χρειάζονται προτάσεις και όχι κραυγές.
        Τέλος συμφωνώ πως τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά και υπέχουν αίσθηση στησίματος. Ας δούμε όμως πρώτα… Ας δοκιμαστεί και κάτι άλλο, το θεσμικό μονοπώλιο δεν το αντέχει άλλο ο κόσμος σε κάθε επίπεδοΈτσι κι’ αλλιώς σε ένα χρόνο οι αντικειμενικοί θα έλθουν στην εξουσία και θα εφαρμόσουν το δίκαιο όπως από τη δεκαετία του 40 και μετά

      • ΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΣ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ
        Το ζήτημα δεν είναι το όνομα του θεσμού αλλά
        α. οι αρμοδιότητες΄να βοηθούν εκπαιδευτικούς και μαθητές
        β. τα μέσα για την ουσιαστική τους άσκηση να υπάρχουν
        γ. η κρίση των στελεχών να είναι όσο γίνεται πιο αδιάβλητη
        Ας τα δούμε λοιπον
        α. οι αρμοδιοτητες των συμβούλων ήταν ασαφείς . Δεν φταίγανε προφανώς αυτοί και ανάμεσα τους ήταν πολλοί άξιοι και σεβαστοί. Αλλά … έλεος υπάρχουν στον κλάδο δεκάδες άλλοι με διάθεση και ικανότητες, ας γίνει λοιπόν και συγκεκριμενοποίηση πλαισίου
        αρμοδιοτήτων [επιχειρείται] και μια ανανέωση. Δεν γίνεται άτομα 67 ετών να θέλουν ακόμα μια θητεία. και σημειωτέον δεν υπάρχουν απλοί και σύνθετοι εκπαιδευτικοί. Είμαι με εμπειρία 20 χρόνια στην δευτεροβάθμια μάχιμος 12 χρόνια διδασκαλία στα πανεπιστήμια στην ειδικότητα μου, είμαι υποψήφιος και δεν έχω πρόβλημα να πάω πίσω στην τάξη μου αν κριθώ από την επομενη εξουσία ανάξιος και κομματικός. Θεωρώ την τάξη τιμή όχι τιμωρία.
        β. μέσα για την ουσιαστική άσκηση. Δεν δίνονται με αυτό το νόμο, ούτε το επίδομα, ούτε τα κίνητρα δράσης, ούτε και οι συνθήκες που οι διαδοχικές κυβερνήσεις διαμόρφωσαν για τη χώρα και την παιδεία το επιτρέπουν. Αλλά για αυτό δεν φταίνε κυρίως τα 3 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ [ έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτά ] αλλά η χρόνια διαπλοκή των 2 πρώην μεγάλων που τον ένα εκπροσωπεί επάξια ο κ.αιρετός.
        γ. κρίσεις. Γιατί το μονοπώλιο της αντικειμενικότητας το έχει η δεξιά παράταξη και το ΠΑΣΟΚ; αυτό έδειξαν άραγε οι κρίσεις του 2007, του 2011 σε κάθε στελεχιακό επίπεδο; προσωπικά βαρέθηκα την καραμέλα πως υπάρχουν οι ικανοί και αξιοκρατικοί [ πάντοτε του πρώην δικομματισμού] και οι ανίκανοι και κομματικοποιημένοι [ της “αριστεράς ‘ ]
        και επαναλαμβάνω
        το θέμα δεν ειναι πως τους λέμε, αλλά τι θα κάνουν. Εδώ χρειάζονται προτάσεις και όχι κραυγές.
        Τέλος συμφωνώ πως τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά και υπέχουν αίσθηση στησίματος. Ας δούμε όμως πρώτα… Ας δοκιμαστεί και κάτι άλλο, το θεσμικό μονοπώλιο δεν το αντέχει άλλο ο κόσμος σε κάθε επίπεδοΈτσι κι’ αλλιώς σε ένα χρόνο οι…πάντα αντικειμενικοί της εθνικόφρονος και πάντα νομιμόφρονος νοοτροπίας αν έλθουν στην εξουσία θα εφαρμόσουν το δίκαιο όπως από τη δεκαετία του 40 και μετά

  2. Αγαπητέ φίλε
    Πρωτα από ολα για κλειστή καστα πρόκειται?
    Μια σειρά προσοντούχων συναδέλφων δεν εχουν δικαιώματα παρα μονο αν οι ηδη ΣΣ παρουν σύνταξη? Επίσης και εσειςε την ολιστική καταστροψολογία την απουσία πρότασης και τον ελιτισμο που αποπνεει η διακριση απλος και μη δεν βοηθατε
    Τελος πάντων φθανει πια με τα στεγανά
    Και κατι αλλο στις κρίσεος των ΣΣ του 11 ποια αξιοκρατία επικράτησε?ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *