ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εκπαιδευτικοί: Νέο καθήκον στις ταράτσες των σχολείων! (έγγραφο)

Διάδωσέ το

σχολεία

Ένα νέο καθήκον έχουν οι εκπαιδευτικοί με σχετική εγκύκλιο που κοινοποίησε στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας που δυστυχώς όσο και τρελό και αν ακούγεται είναι πραγματικότητα.

Όπως τονίζει το Υπουργείο Παιδείας σε σημαντική εγκύκλιό του 2023 -2024: “Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτέμβρη, ο/η Διευθυντής/ντρια του σχολείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων: “Επικαιροποιούν το «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη σχολική μονάδα… και προβαίνουν σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται πριν από τον σεισμό καθώς και στον προγραμματισμό και υλοποίηση των απαραίτητων ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους”.

Αν κάποιος διαβάσει προσεκτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών (ΟΑΣΠ) θα παρατηρήσει, μεταξύ άλλων, ότι οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να  δημιουργήσουν ομάδες  και να ασχοληθούν με τις καμινάδες, τα κεραμίδια, τα στηθαία και τα γείσα του σχολείου.

Εκπαιδευτικοί: Τι πρέπει να κάνουν στις καμινάδες και τα κεραμίδια

Σύμφωνα λοιπόν με το Μνημόνιο Ενεργειών, που με εγκύκλιους του  το Υπουργείο Παιδείας προώθησε στα σχολεία, η Ομάδα Σύνταξης του Σχολικού Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, που στο τέλος υπογράφουν κιόλας, είναι υπεύθυνοι για την επισήμανση των τυχόν επικινδυνοτήτων που υπάρχουν στους χώρους του κτιρίου και του προαυλίου του σχολείου, όπως:  “αν οι καμινάδες, τα κεραμίδια, τα στηθαία και τα γείσα είναι κατάλληλα στηριγμένα”

Εκπαιδευτικοί: Τι αναφέρεται στο Σχολικό Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης 

Επισήμανση & Άρση Επικινδυνοτήτων 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Η Ομάδα Σύνταξης του Σχολικού Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης είναι υπεύθυνη για την επισήμανση των τυχόν επικινδυνοτήτων που υπάρχουν στους χώρους του κτιρίου και του προαυλίου του σχολείου και τη σύνταξη προτάσεων για άρση τους. 

Ο όρος επισήμανση και άρση επικινδυνοτήτων αναφέρεται στις απαραίτητες προσεισμικές παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν, με στόχο την αποφυγή του τραυματισμού των μαθητών και του προσωπικού του σχολείου, που μπορεί να προκληθεί από βλάβες σε μη δομικά στοιχεία του κτιρίου και στον εξοπλισμό του. Η τοποθέτηση των επίπλων σε κατάλληλες θέσεις ώστε να μην προκαλούνται επιπλέον προβλήματα κατά την εκκένωση, η στήριξη των επίπλων και του εξοπλισμού με κατάλληλο τρόπο στον τοίχο, στο δάπεδο ή πάνω σε έπιπλα κ.α., η συντήρηση των φωτιστικών, η στερέωση κάδρων, πινάκων ή ραφιών, η χωροθέτηση των θρανίων κ.λπ. είναι απαραίτητες ενέργειες για να προστατευτεί η ασφάλεια των μαθητών και του προσωπικού. 

Παρατήρηση fresh -education:

Το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης δεν θέλει τους εκπαιδευτικούς να ασχολούνται και να γράφουν εκθέσεις για την υλικοτεχνική υποδομή αλλά από την άλλη δεν πειράζει οι εκπαιδευτικοί να ασχολούνται  με καμινάδες και κεραμίδια. Αλήθεια το Υπουργείο Παιδείας πιστεύει ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ανέβουν στα κεραμίδια;

Δείτε επίσης:

 Αξιολόγηση: Εξαφάνισαν  δείκτες για να μην μιλούν οι εκπαιδευτικοί για τις ελλείψεις στα σχολεία

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …