ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Προσθήκες δεδομένων στο MySchool για ερευνητικούς λόγους ζητά η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.

Διάδωσέ το

Προτάσεις εμπλουτισμού καταγραφής δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα MySchool για ερευνητικούς λόγους έχει εισηγηθεί η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεσή της για το 2019 

Συγκεκριμένα με σκοπό την ενδελεχή μελέτη επιμέρους πτυχών που αφορούν στην αξιολόγηση των μαθητών και τη βαθύτερη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την επίδοσή τους κατά τη φοίτησή τους στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η  Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. έχει ενημερώσει τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, με το υπ’ αριθμ. πρωτ. Φ.13/165/19-07-2019 έγγραφό της, ότι εισηγείται τις ακόλουθες προσθήκες κατά την καταγραφή δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα MySchool.

  •  Την άμεση υλοποίηση της απόφασης για απόδοση μοναδικού αριθμού μαθητή στο σύνολο του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, έτσι ώστε να αποφεύγονται η απώλεια εγγραφών ή/και οι διπλοεγγραφές μαθητών.
  •  Τη συστηματική καταγραφή του επαγγέλματος πατέρα και μητέρας στη βάση του διεθνούς προτύπου κωδικοποίησης επαγγελμάτων International Standard Classification of Occupations ISCO-8, η οποία ασφαλώς, για λειτουργικούς λόγους, θα πρέπει να συμπτυχθεί και να προσαρμοστεί στα γενικότερα ελληνικά δεδομένα, με τρόπο, που θα είναι πρακτικός, ερευνητικά αξιοποιήσιμος και δεν θα παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα.
  •  Τη συστηματική καταγραφή του επιπέδου εκπαίδευσης πατέρα και μητέρας στη βάση της ταξινομίας ISCED (OECD 1999), αλλά με απλοποιημένο τρόπο, που θα είναι πρακτικός, ερευνητικά αξιοποιήσιμος και δεν παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα.
  • Τη συστηματική καταγραφή των απουσιών και του χαρακτηρισμού τους στο Δημοτικό Σχολείο.
  •  Την καταγραφή δεδομένων που αφορούν τον μήνα, την ημέρα και τη διδακτική ώρα των απουσιών των μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. στο τέλος της πρότασής της υπογραμμίζει ότι η καταχώριση δεδομένων που αφορούν στα προαναφερόμενα πεδία θα επιτρέψει την ανάλυση περαιτέρω παραγόντων, που ενδεχομένως να σχετίζονται με την επίδοση του μαθητή και σε όλες τις περιπτώσεις σέβεται απόλυτα την κείμενη νομοθεσία περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Διαδραστική αξιολόγηση μαθητών με δύο «Δελτία Προόδου» προτείνει η ΑΔΙΠΠΔΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Εξωδιδακτικά καθήκοντα εκπαιδευτικών τη νέα σχολική χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Παρατηρητήριο Διαχείρισης Κρίσεων: Συγκρότηση ομάδων και σεμινάρια για τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Πρώτο σχόλιο

  1. Αφήρεσαν το επάγγελμα και την οικογενειακή κατάσταση από τα δελτία ταυτότητος ως δήθεν «ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα»*, και τώρα θέλουν να καταγράφονται και να γίνονται γνωστά στο διδακτικό προσωπικό εκάστου σχολείου όπου φοιτά ο μαθητής και σε όποιον έχει κωδικούς επιπέδου Διευθύνσεως ή υπουργείου. Είναι τραγικοί!

    * Πρόκειται για απόσταγμα βλακείας, ανόητο όρο -σόφισμα – λάστιχο, ώστε να ερμηνεύεται από τους νεοεποχίτες κυβερνώντες κατά το δοκούν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *