ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γραπτός ΑΣΕΠ: Μικρή αξιολογητική αξία – αποτύπωση της στιγμής

Διάδωσέ το

 

«Γραπτός ΑΣΕΠ: Μικρή αξιολογητική αξία – αποτύπωση της στιγμής» είναι ο τίτλος της νέας τηλεσυζήτησης και αφορά τους εκπαιδευτικούς και το ειδικό επιστημονικό προσωπικό, που εργάζονται στα ελληνικά δημόσια σχολεία της χώρας μας και στα Κέντρα  Διάγνωσης  Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων (ΚΕΔΑΣΥ) με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Την τηλεσυζήτηση επιμελήθηκε και ανήρτησε στον διαδικτυακό του χώρο, το YouTube κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”. Συντονίστριά της συζήτησης είναι η Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Λαύρα Αργυροπούλου, ενώ καλεσμένοι της, η κοινωνική λειτουργός (αναπληρώτρια) και Πρόεδρος του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής κ. Δέσποινα Χατζηδρόσου, και ο κοινωνικός λειτουργός (αναπληρωτής) και Ειδικός Γραμματέας κ. Μιχαήλ Βολκίδης.

 

Βρείτε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού εδώ και κάντε εγγραφή

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατήστε εδώ

 

Παρακολουθήστε την τηλεσυζήτηση για τον γραπτό ΑΣΕΠ από το Προεδρείο του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής:

Παρακολουθήστε την τηλεσυζήτηση για τον γραπτό ΑΣΕΠ από τους Προέδρους των εκπαιδευτικών:

Παρεμβάσεις: “Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και άλλα παραμύθια”

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: “Ένα νέο κανιβαλικό περιβάλλον για το στοιχειώδες αλλά βασικό δικαίωμα στην εργασία” δημιουργείται για τους εκπαιδευτικούς αναφέρουν σε ανακοίνωση τους οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Εκπαιδευτικών Δ.Ε.
Η ανακοίνωση αναλυτικά
Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και άλλα παραμύθια
Ούτε να το σκέπτονται!
Διακαής πόθος της κυβέρνησης είναι η επαναφορά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποτελεί ουσιαστικά μια επαναφορά του τρόπου διορισμού του νόμου Αρσένη του 1997, αυτή τη φορά σε ένα νέο περιβάλλον και με δεδομένο του συστήματος διορισμού του προσοντολογίου Γαβρόγλου.
Τι σχεδιάζει αυτή τη φορά η κυβέρνηση και γιατί;
Σχεδιάζει έναν νόμο όπου εκτός από το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, δηλαδή το διαρκές κυνήγι μεταπτυχιακών, διδακτορικών, ξένων γλωσσών, γνώσης υπολογιστών κ.α. θα πρέπει κάποιος που ενδιαφέρεται να εργαστεί στην εκπαίδευση να πιστοποιήσει για μια ακόμη φορά το πτυχίο που έχει μέσω ενός διαγωνισμού. Και δεν φτάνει αυτό, αλλά για όσους δεν περάσουν τη βάση που θα θέσει το σύστημα δε θα προσμετρηθούν για την πρόσληψή τους ούτε τα μόρια του προσοντολογίου! Δηλαδή δε μιλάμε απλά για έναν παραπάνω φραγμό, ένα επιπλέον φίλτρο αλλά και για αποκλεισμό από τη μόνιμη και σταθερή εργασία! Με αυτόν τον τρόπο απαξιώνεται το πτυχίο, απομειώνεται η προϋπηρεσία και ουσιαστικά διαμορφώνεται ένα νέο κανιβαλικό περιβάλλον για το στοιχειώδες αλλά βασικό δικαίωμα στην εργασία.
Ποια είναι η πραγματικότητα στα σχολεία;
Αυτή τη στιγμή εργάζονται περίπου 120.000 μόνιμοι και 50.000 αναπληρωτές κάθε χρονιά και στις δύο βαθμίδες. Αυτό από μόνο του καταδεικνύει ότι η ανάγκη για μόνιμους διορισμούς είναι τεράστια κι ότι κάθε χρονιά υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες που μετακινούνται σε όλη τη χώρα για να καλύψουν αυτά τα κενά.
Η εργασιακή ομηρία και η ανασφάλεια χιλιάδων εργαζομένων είναι ένας από τους στόχους αυτής της πολιτικής της κυβέρνησης. Παράλληλα η τεχνητή ανάγκη απόκτησης όλων αυτών των προσόντων γιγαντώνεται και το δικαίωμα στη μόνιμη και …Η συνέχεια του άρθρου εδώ

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …