ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Διάδωσέ το

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών

 

Το www. fresh-education.gr πιστό στους δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες του καθημερινά δημοσιεύει άμεσα την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ  που εκδόθηκε στις 1.00 μετά τα μεσάνυχτα ημέρα Παρασκευή.

Η ανακοίνωση

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, ΣΜΕΑΕ, ΕΕΕΕΚ και ΚΕΣΥ, για το διδακτικό έτος 2019-2020, ως ακολούθως:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ

ΠΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΝ

ΑΙΤΗΣΕΙΣ

ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ

ΠΟΣΟΣΤΟ
ΑΠΟ ΠΥΣΠΕ ΣΕ ΠΥΣΠΕ 3520 2828 80,34
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 265 237 89,43

 

Πίνακας Αποσπασμένων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Γενικής Αγωγής σε μορφή xls 

Πίνακας Αποσπασμένων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής σε μορφή xls

Για την υποβολή ενστάσεων, το ηλεκτρονικό σύστημα θα είναι ανοικτό από τη Δευτέρα, 05-08-2019 για πέντε (5) εργάσιμες ημέρες  έως και την Παρασκευή, 09-08-2019 και ώρα 15:00.

Για την υποβολή αιτήσεων ανάκλησης απόσπασης, το ηλεκτρονικό σύστημα θα παραμείνει ανοικτό έως και τις 19-08-2019 και ώρα 15:00.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα εκπαιδευτικά νέα, ειδικά για τα σημαντικά, την ημέρα και ώρα που γίνονται μπορείτε να ακολουθήσετε τη σελίδα του fresh-education.gr στο f/b εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αποσπάσεις Πρωτοβάθμιας: Ικανοποιήθηκε το 80,34% των αιτήσεων στη Γενική και το 89,43% στην ειδική αγωγή

Αποσπάσεις Πρωτοβάθμιας: Ενημέρωση από Νίκο Φασφαλή,  Αιρετό ΚΥΣΠΕ

Ολοκληρώθηκαν σήμερα 1 Αυγούστου 2019, στο ΚΥΣΠΕ οι συνεδριάσεις που αφορούσαν τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2019-20.

Από τις 3.520 αιτήσεις Γενικής Αγωγής ικανοποιήθηκαν 2.828 ποσοστό 80,34% και από τις 265 Ειδικής Αγωγής ικανοποιήθηκαν 237 αιτήσεις ποσοστό 89,43%.ω

Ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αρνήθηκα με την ψήφο μου να νομιμοποιήσω τα κενά που παρουσιάστηκαν στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο και επέμενα ότι αυτά δεν είναι τα πραγματικά κενά αφού δεν συμφωνούν με αυτά που έδωσαν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και δεν αποτυπώνουν την πραγματική εικόνα του Σχολείου .

Πρέπει να γίνει κατανοητό απ’ όλους ότι τόσο η οικογενειακή κατάσταση, όσο και οι οικονομικές και άλλες δυσκολίες που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί επιβάλλουν την ικανοποίηση των αιτήσεων απόσπασής τους.
Όσον αφορά τις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις, που και φέτος έφτασαν τις 794!!!! και για τις οποίες γίνεται πολύς λόγος, διατύπωσα για άλλη μια φορά ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο δημιουργεί πολλές αδικίες, πλήττει την ισονομία και την αντικειμενικότητα που πρέπει να διέπει τις αποφάσεις μας. Γι’ αυτό και απαιτεί ριζικές αλλαγές εδώ και τώρα και στην πραγματοποίηση των οποίων είμαι έτοιμος να συνεισφέρω με προτάσεις.

Όσο για τις αποσπάσεις σε φορείς θεωρώ τον τρόπο με τον οποίο γίνονται απομεινάρι του πελατειακού κράτους και καλώ την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να μεταφέρει επιτέλους στο ΚΥΣΠΕ την αρμοδιότητα αυτή και να πραγματοποιούνται και αυτές με μοριοδότηση αντικειμενικών κριτηρίων.

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τους υπαλλήλους της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου που εργάστηκαν αψηφώντας κόπο και ωράριο για να πετύχουμε την πραγματοποίηση των αποσπάσεων το συντομότερο και παρά τις καθυστερήσεις εξαιτίας της διενέργειας των βουλευτικών εκλογών.

Τέλος ως Αιρετός εκπρόσωπος των 80.000 εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλώ την πολιτική ηγεσία αφού καταγράψει τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης να προχωρήσει πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σε δεύτερη φάση αποσπάσεων ώστε να ικανοποιηθούν και οι περισσότερες των υπόλοιπων αιτήσεων.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

πιστός στις δεσμεύσεις μου και με βάση τις θέσεις του Κλάδου, δηλώνω ότι θα συνεχίσω να παλεύω στο ΚΥΣΠΕ, για αντικειμενικότητα, ισονομία και πάνω απ’ όλα για διαφάνεια ως Αιρετός όλων σας χωρίς καμία απολύτως διάκριση.

Πάντα κοντά σας,
Φασφαλής Νίκος

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *