ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Το επόμενο βήμα ζητά από τους εκπαιδευτικούς το Υπ. Παιδείας

Διάδωσέ το

αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Πηγή: fresh education.gr για όσες ιστοσελίδες   αντιγράφουν. (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας, σε όσους θέλουν να είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, είναι η αναφορά  της πηγής)

Αξιολόγηση: Στο επόμενο βήμα για την υλοποίηση της αξιολόγησης προχώρησε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με  πληροφορίες του fresh-education.gr.

Από το πρωί, σήμερα Δευτέρα  6/12, είναι ενεργή η εφαρμογή στην οποία θα καταγράψουν οι ομάδες  των εκπαιδευτικών τα σχέδια δράσης τους, συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των σχολείων.

Πρόσβαση στη “Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης” έχουν οι Συντονιστές εκπαιδευτικοί των ομάδων δράσης. Οι Διευθυντές σχολείων έχουν ενημερώσει την πλατφόρμα του ΙΕΠ για το ποιοι θα είναι οι Συντονιστές των ομάδων, σύμφωνα με τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη εγκύκλιο που βρίσκεται σε ισχύ,  έχει δοθεί παράταση στους  συντονιστές εκπαιδευτικούς των Ομάδων Δράσης  να συμπληρώσουν το Α΄ μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης («Σχεδιασμός της Δράσης») μέχρι τις 12 Ιανουαρίου 2022 (δείτε εδώ τη φόρμα)  και (διαβάστε εδώ την εγκύκλιο)

Διαβάστε στο fresh: Εργαστήρια δεξιοτήτων: Το μπάχαλο της ομοδοσυνεργατικής διδασκαλίας

Οι Σ.Ε.Ε θα μπορούν να σημειώνουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους  έως 25 Ιανουαρίου 2022.Η υλοποίηση των δράσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά τις 25 Ιανουαρίου και για ένα διάστημα 3-4 μηνών μέχρι το τέλος του έτους που θα γίνει η αποτίμηση. Όλα δείχνουν ότι τα σχολεία πάνε για μια μίνι αξιολόγηση (διαβάστε εδώ τους λόγους)

Σημ. fresh-education.gr  (Εκπαιδευτικοί που επικοινωνούν με το fresh ζητούν  από το Υπουργείο Παιδείας να μάθουν τα επίσημα στοιχεία για τον αριθμό των σχολείων που συμμετέχουν στην αξιολόγηση και με ποια μορφή)

Αξιολόγηση: Τι κάνουν οι ομάδες δράσης

Οι επιλεγμένες Ομάδες Δράσης, προβαίνουν στον αναλυτικό σχεδιασμό των Δράσεων, που αποτυπώνουν στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, αναφέροντας τους στόχους, το περιεχόμενο, τα μέσα υλοποίησης, τα κριτήρια αξιολόγησης κ.λπ. (Διαβάστε εδώ πώς η ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα γίνεται σύμφωνα και με τη συμμετοχή του στην εσωτερική αξιολόγηση)

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου διατυπώνουν παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού των Δράσεων, στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Συνδέονται στην εφαρμογή με τους δικούς τους κωδικούς ΠΣΔ ώστε να: 

παρακολουθούν και να υποστηρίζουν το έργο των σχολείων ευθύνης τους,  

σημειώνουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους όσον αφορά στο Σχεδιασμό των Σχεδίων Δράσης (μετά τις 22 Νοεμβρίου 2021 και έως 25 Ιανουαρίου 2022). 

Πώς διαμορφώνονται οι Ομάδες Δράσης;

Οι εκπαιδευτικοί διαμορφώνουν Ομάδες 2 έως 5 ατόμων, ανάλογα με το ενδιαφέρον που εκδηλώνουν, τη δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ τους και την ειδίκευση που ενδεχομένως διαθέτουν. Μπορούν να συγκροτήσουν Ομάδες με βάση το κοινό γνωστικό τους αντικείμενο ή τη διδασκαλία σε κοινά τμήματα ή και το ενδιαφέρον τους για άλλους διαθεματικούς τομείς.

Ποιοι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στις Ομάδες Δράσης;

Συμμετέχουν όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων (αναπληρωτές, εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, τμήματος ένταξης κ.λπ.).

Ποιες προϋποθέσεις χρειάζεται να συντρέχουν για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των Δράσεων;

Όλες οι Δράσεις προϋποθέτουν συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και ανατροφοδότηση σχετικά με την πορεία της εφαρμογής τους, ώστε να είναι δυνατή η αναπροσαρμογή τους, εφόσον απαιτείται, η ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Διευκρινίζεται ότι οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί προβαίνουν στον κοινό προγραμματισμό, σε συνδιδασκαλίες και συναντήσεις ανατροφοδότησης, στο χρονικό πλαίσιο του υπηρεσιακού τους ωραρίου.

Όλα τα μέλη μιας Ομάδας Δράσης θα έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες;

Όλα τα μέλη της Ομάδας Δράσης είναι ισότιμα, αλλά απαιτείται ο ορισμός ενός εξ αυτών ως Συντονιστή/-ίστριας, ο οποίος/η οποία θα έχει πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. για την καταγραφή και επεξεργασία της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης. Θεωρείται αυτονόητο ότι η όποια καταγραφή στην πλατφόρμα (σχετική με το Σχέδιο Δράσης – καταχώριση, συμπλήρωση, τροποποίηση) θα έχει τη σύμφωνη γνώμη όλων των μελών της Ομάδας.

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του Συντονιστή μιας Ομάδας Δράσης;

Εφόσον το επιθυμεί ή υπάρχει ανάγκη, ο Συντονιστής μπορεί να αντικατασταθεί.

Πόσοι Συντονιστές Ομάδων Δράσης θα υπάρχουν σε κάθε σχολείο;

Ένας/Μία σε κάθε Ομάδα.

Διαβάστε επίσης:

Προβλέπεται “μίνι αξιολόγηση” σχολείων – Έκλεισε η πλατφόρμα του ΙΕΠ

Χρήσιμες επισημάνσεις-διευκρινίσεις του Ι.Ε.Π. για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Τι θα κάνουν τα σχολεία που θα πάρουν “άριστα 10” στην αξιολόγηση;

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *