ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση σχολείων: επιμόρφωση Συμβούλων Εκπαίδευσης από το ΙΕΠ

Διάδωσέ το

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Συντονιστές Εκπαίδευσης  Εξωτερικού καλούνται από το ΙΕΠ σε webinar για την αξιολόγηση σχολείων ( Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική  και εξωτερική αξιολόγηση)

H Πρόσκληση προς Συμβούλους Εκπαίδευσης και Συντονιστές Εκπαίδευσης  Εξωτερικού σε εξ αποστάσεως ενημερωτική συνάντηση για τη αξιολόγηση σχολείων

Σχετικά: 1.Το αριθμ. 838/25-01-2024 έγγραφο του. 

  1. Το αριθμ. 4/18-01-2024 Απόσπασμα Πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου  του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής 

 Στη συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, για τις ανάγκες της υποστήριξης της υλοποίησης του συστήματος «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», προσκαλούνται οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Eξωτερικού σε δίωρη εξ αποστάσεως ενημερωτική συνάντηση (webinar),  σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα: 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση
ΣΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης  Ημερομηνία  Ώρα
Νηπιαγωγείων  Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2024  14:00-16:00
Δημοτικών Σχολείων & Ειδικής Αγωγής  Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2024  14:00-16:00
Σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Πέμπτη, 8 Φεβρουαρίου 2024  14:00-16:00

 

Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το ενημερωτικό δίωρο που τους εξυπηρετεί. 

Την ενημέρωση σχετικά με τις διαδικασίες εφαρμογής του συστήματος «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» θα πραγματοποιήσουν στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Θα ακολουθήσει συζήτηση. 

Το webinar θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Microsoft Teams, αφού προηγηθεί εγγραφή στους εξής συνδέσμους ανά ημέρα και ώρα…

Δείτε εδώ το έγγραφο

 

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …