ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Προσεχώς και το Β πεδίο αξιολόγησης – Δείτε πότε

Διάδωσέ το

Πρόσω ολοταχώς κάνει  το Υπουργείο Παιδείας με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Το επόμενο διάστημα, θα είναι έτοιμο και το Β πεδίο, ενώ πριν λίγες ημέρες τέθηκε σε λειτουργία το Α2 πεδίο.

Οι Διευθυντές σχολείων “βλέπουν” πλέον στην πλατφόρμα τους εκπαιδευτικούς που έχουν σειρά για αξιολόγηση στο Α2, περιμένοντας ταυτόχρονα το σήμα της έναρξης της διαδικασίας από το Υπουργείο Παιδείας.

Το fresh education είχε ενημερώσει αποκλειστικά για το χρόνο δημιουργίας της πλατφόρμας Α2 εδώ

Μετά την δημιουργία της πλατφόρμας για το Α2 πεδίο, εκπαιδευτικά σωματεία σε ανακοινώσεις τους αναφέρουν ότι το Υπουργείο Παιδείας προωθεί,  με επιταχυνόμενους ρυθμούς  την αξιολόγηση και δεν έχουν άδικο.

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες που έχει το fresh education το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει πυρετωδώς και την πλατφόρμα με το Β πεδίο και το επόμενο διάστημα, μέσα στον Φεβρουάριο, θα “ανέβει” και αυτή, έτσι ώστε να είναι λειτουργικές όλες οι πλατφόρμες που χρειάζονται για την αξιολόγηση και να προχωρήσει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων  εκπαιδευτικών, θέμα για το οποίο του έχει ασκηθεί μεγάλη κριτική.

Αξιολόγηση στο Β πεδίο με τέσσερα κριτήρια από Διευθυντή Σχολείου και Σύμβουλο Εκπαίδευσης

 Το πεδίο Β αποτιμάται από τους δύο (2) αξιολογητές, Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Διευθυντή σχολείου, με έναν χαρακτηρισμό, που περιέχεται σε κοινή αξιολογική έκθεση.(παρ. 2, άρθρου 73, ν. 4823/2021). Ειδικότερα η αποτίμηση και η αξιολογική έκθεση του πεδίου αυτού θα συμπληρώνεται στην ψηφιακή εφαρμογή από έναν αξιολογητή μετά από σύμφωνη γνώμη και του δεύτερου αξιολογητή.

Υπηρεσιακή Επάρκεια και Συνέπεια Εκπαιδευτικού

1. Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογούνται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

2. Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογούνται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

3. Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα.

4, Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολόγηση στη συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.

Δείτε επίσης:

Διευθυντές σχολείων: Τι είναι η “εμπλοκή στο μάθημα” στην αξιολόγηση

Ζ. Μακρή: Από το Υπουργείο Υγείας μας είπαν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι πιο συνειδητοποιημένοι δημόσιοι υπάλληλοι

Αξιολόγηση – τηλεδιάσκεψη: Ποιοι εκπαιδευτικοί παίρνουν σειρά μετά τους νεοδιόριστους

Δωρεάν σεμινάρια για εκπαιδευτικούς στους διαδραστικούς πίνακες του ΥΠΑΙΘΑ (αιτήσεις)

freshedu

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …