ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Διπλός έλεγχος στο παιδαγωγικό κλίμα της τάξης

Διάδωσέ το

ωράριο εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Το παιδαγωγικό κλίμα της τάξης θα αξιολογείται  από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης αλλά και από τον Διευθυντή του σχολείου

Το  “Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης” είναι ένα από τα πέντε κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης στο πεδίο Α1 (διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού).

Αλλά και ο Διευθυντής του σχολείου, στο πεδίο Α2 (παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης), θα αξιολογεί το παιδαγωγικό κλίμα.

Λίγο – πολύ η εξέταση του παιδαγωγικού κλίματος και από τους δύο αξιολογητές θα γίνεται με τα ίδια κριτήρια.

Δείτε επίσης: Πότε θα βγει η προκήρυξη για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολείων

Τα κριτήρια για τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, είναι:

Αξιολογούνται η συμβολή του εκπαιδευτικού στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού μεταξύ του ιδίου και των μαθητών, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων, η επίδρασή του στη στάση των μαθητών απέναντι στη μάθηση, οι ευκαιρίες για εποικοδομητικό διάλογο, η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η σχέση των μαθητών με τον εκπαιδευτικό, τους συμμαθητές.

Τα κριτήρια για τον Διευθυντή, είναι:

Αξιολογείται η συμβολή του εκπαιδευτικού στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση
πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού μεταξύ του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή της διαφορετικότητας

Ο  “αναστοχασμός της διδασκαλίας – Αυτοαξιολόγηση”, είναι ένα άλλο σημείο που θα αξιολογείται και από τους δύο αξιολογητές

Από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης θα αξιολογείται η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού ως προς τη διδασκαλία και το παιδαγωγικό έργο του, κριτικής επανεξέτασης των πρακτικών του, εντοπισμού των προβληματικών σημείων της διδασκαλίας του και εξεύρεσης λύσεων για την αντιμετώπισή τους

Από τον τον Διευθυντή θα αξιολογείται η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή τους.

Δείτε επίσης:

Παιδαγωγικό κλίμα τάξης: Επτά πρακτικές συμβουλές για τη σχέση δασκάλου μαθητή

Μάθημα με πολλαπλό βιβλίο: Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

Αξιολόγηση: Ποιοι θα φτιάχνουν τις λίστες των εκπαιδευτικών που θα αξιολογούνται

Ποιοι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται κατά προτεραιότητα

 Δεν προλαβαίνει το ΥΠΑΙΘ να εφαρμόσει την αξιολόγηση το σχ. έτος 2022 -2023

freshedu

Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …