ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση Κεραμέως: Ποιοι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται κατά προτεραιότητα

Διάδωσέ το

 

Το μήνυμα που στέλνει το Yπουργείο Παιδείας προς πάσα κατεύθυνση είναι ότι από τις αρχές του 2022  και σε κάθε περίπτωση πριν από την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα εφαρμοστεί

Σύμφωνα με το  άρθρο 77  παρ. 2  του νόμο Κεραμέως 4823/2021 , προτεραιότητα   έχουν τέσσερις κατηγορίες μονίμων εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση του έργου τους

Αναλυτικά η παρ. 2 του άρθρου 77  με τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών

2. Το έργο των μόνιμων εκπαιδευτικών, καθώς και των μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογείται κατά προτεραιότητα στις εξής κατηγορίες:

α) Εκπαιδευτικοί των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων για την ανανέωση της θητείας τους, σύμφωνα με τον ν. 4692/2020 (Α’ 111).

β) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. μετά από αίτησή τους, προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαδικασίες επιλογής για την κατάληψη θέσης στελέχους της εκπαίδευσης.

γ) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. μετά από εισήγηση που συνυπογράφουν ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ή την επιστημονική ευθύνη της, στην οποία τεκμηριώνεται η ανάγκη της κατά προτεραιότητα αξιολόγησης. Η εισήγηση υποβάλλεται στον Επόπτη Ποιότητας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος ενεργοποιεί τη σχετική διαδικασία.

δ) Εκπαιδευτικοί και μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με λιγότερα έτη υπηρεσίας προηγούνται αυτών με περισσότερα έτη υπηρεσίας.

Διαβάστε:

Αξιολόγηση σχολείων  ΙΕΠ: Κλειστή η εφαρμογή για τα σχέδια δράσης

Ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού σύμφωνα και με τη συμμετοχή του στην εσωτερική αξιολόγηση

Περιγραφική αξιολόγηση – Φύλλο Προόδου για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *