ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αναπληρωτές: Νέος οδηγός υλοποίησης εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Διάδωσέ το

Σας αποστέλλουμε την με αρ.πρωτ. 4954/20-12-2021 (ΑΔΑ: ΨΥΑΞ46ΜΤΛΗ-ΟΩΗ) Απόφαση τροποποίησης και αντικατάστασης του με αρ.πρωτ. 4561/12-11-2021 (ΑΔΑ:Ω27Σ46ΜΤΛΗ-5Β5) Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022» με κωδικό ΟΠΣ 5131503 , με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στους Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 και 9 του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η τροποποίηση αφορά στη δυνατότητα απασχόλησης αναπληρωτών α) εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής σε θέσεις του κλάδου ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών σύμφωνα με το άρθρο 109 του ν. 4842/2021 2021 και β) εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων ..

Ο νέος οδηγός εδώ

Διαβάστε επίσης:

Πρόταση για καθολικό lockdown και κλείσιμο σχολείων – Αναποτελεσματικό το μέτρο των σελφ τεστ στη μετάλλαξη Όμικρον

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *