ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αιτήσεις ηλεκτρονικές για τη μαθητεία: Μέχρι πότε η προθεσμία

Διάδωσέ το

 

«Αιτήσεις ηλεκτρονικές για τη μαθητεία: Μέχρι πότε η προθεσμία» είναι ο τίτλος του παρόντος δελτίου για μαθητές και εκπαιδευτικούς, που αφορά στις αιτήσεις για τη μαθητεία του μεταλυκειακού έτους στα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας. Το δελτίο επιμελήθηκε και ανήρτησε στον διαδικτυακό του χώρο στο YouTube, το κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”, ενώ αυτή τη φορά εκφωνεί η Δασκάλα Λένα Μαγαλιού.

 

Βρεθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Μπείτε για να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

 

Για να μάθετε περισσότερα για της ηλεκτρονικές αιτήσεις μαθητείας και την προθεσμία παρακολουθήστε το βίντεο:

ΟΙΕΛΕ για αναλυτικά προγράμματα: Αναγκαιότητα επανέναρξης Εθνικού Διαλόγου
Το ζήτημα των αναλυτικών προγραμμάτων και των σχολικών βιβλίων δεν αντιμετωπίζεται με ευχολόγια και ημίμετρα αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΟΙΕΛΕ και τονίζει την αναγκαιότητα επανέναρξης του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία

 

Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ
Η φύση και το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων και, φυσικά, το περιεχόμενο των εγχειριδίων που συγγράφονται με βάση τα προγράμματα σπουδών αποτελούν βασικές παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Όπως τακτικά αναφέρουμε στις ερευνητικές εργασίες της ΟΙΕΛΕ και του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, η εμμονή των προγραμμάτων σπουδών να επικεντρώνονται σχεδόν αποκλειστικά στην ανάπτυξη και ενίσχυση γνωστικών/ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, διευρύνει το χάσμα μεταξύ των μαθητών με υψηλή και χαμηλή επίδοση. Η ύλη είναι ογκώδης και χαοτική και, από τις πρώτες κιόλας τάξεις του δημοτικού, επικεντρωμένη σε «βασικά αντικείμενα» (κυρίως ελληνική γλώσσα και μαθηματικά), χωρίς την ποικιλομορφία άλλων, προηγμένων εκπαιδευτικών συστημάτων που δίνουν βαρύτητα σε καλές τέχνες, καθημερινές δεξιότητες, νέες τεχνολογίες, ερευνητικές δράσεις, χρήση βιβλιοθήκης κ.λπ. Ακόμη και η εισαγωγή «εναλλακτικών» θεμάτων, όπως η ευέλικτη ζώνη ή τα εργαστήρια δεξιοτήτων, δεν συνοδεύτηκαν με αντίστοιχη μείωση της ύλης των λεγόμενων βασικών μαθημάτων (τουναντίον, η ύλη συνεχώς αυξάνεται) ούτε με σχετική κατάρτιση των εκπαιδευτικών στη διαθεματικότητα. Το δε σύστημα πρόσβασης αχρηστεύει πλήρως παιδαγωγικά την ανώτερη δευτεροβάθμια (Λύκειο) με τα προγράμματα σπουδών να ενισχύουν τον μηχανιστικό χαρακτήρα του συστήματος. …Συνεχίστε την είδηση εδώ…

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …