ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το ΙΕΠ ενεργοποίησε την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης σχολείων – Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων

Διάδωσέ το

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

Το ΙΕΠ ενεργοποίησε στην πλατφόρμα αξιολόγησης σχολείων την Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022).

Η Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου πρέπει να συνταχθεί και να αναρτηθεί από τα σχολεία έως 25 Ιουνίου μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Δύο στοιχεία της έκθεσης είναι προαιρετικά: H “ανάδειξη καλών πρακτικών” και οι “Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις”

Διαβάστε:

Νέο μάθημα στα σχολεία από Σεπτέμβρη “εκτός ωρολογίου προγράμματος”

Δεν θα προλάβει η Κεραμέως να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς

 Έκθεση  Εσωτερικής Αξιολόγησης – Οδηγίες ΙΕΠ για τη νέα έκδοση

 Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης συντάσσεται στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς (έως 25 Ιουνίου) και αποδίδει τη συνολική εικόνα του ετήσιου εκπαιδευτικού έργου και της ποιότητας των λειτουργιών του σχολείου. Περιλαμβάνει επίσης την αποτίμηση των Δράσεων Βελτίωσης του σχολείου. Στο τέλος Ιουνίου 2022, θα υποβληθεί κανονικά η ολοκληρωμένη έκδοση της Έκθεσης για το σχολικό έτος 2021-22 (περιλαμβάνει επιπλέον και την αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης).  

Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, συντάσσεται και αναρτάται στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ από τις 15 έως τις 25 Ιουνίου κάθε έτους και αποτυπώνει:

1. Τη σύντομη περιγραφή της ταυτότητας σχολικής μονάδας (μαθητικό δυναμικό, στελέχωση, υποδομές, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχολείου με βάση το κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον κ.λπ.). Στο πεδίο αυτό καταγράφονται και οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν ενδεχομένως επιδράσει στη λειτουργία της σχολικής μονάδας το σχολικό έτος αναφοράς και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αποτίμηση του έργου της,

2. την αποτίμηση των λειτουργιών της σχολικής μονάδας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, με βάση τους εννέα (9) άξονες (σε τετράβαθμη κλίμακα σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσης),

3. τη συνοπτική τεκμηρίωση της αποτίμησης αυτής,

4. τα θετικά σημεία και τις αδυναμίες που εντοπίστηκαν στις τρεις λειτουργίες της σχολικής μονάδας,

5. τους στόχους βελτίωσης που είχαν τεθεί στο Συλλογικό Προγραμματισμό με εστίαση στις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας,

6. τα σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων που υλοποιήθηκαν και το βαθμό επίτευξης των στόχων που
είχαν τεθεί,

7. τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν κατά την υλοποίηση των Δράσεων,

8. την πιθανή ανάδειξη καλών πρακτικών με προτάσεις για αξιοποίησή τους,

9. προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις,

10. προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης ή ανάληψης πρωτοβουλιών για το επόμενο σχολικό έτος.

Πότε και πώς γίνεται η τελική αξιολόγηση -αποτίμηση των Σχεδίων Δράσης;

Η τελική αξιολόγηση της εφαρμογής των Σχεδίων Δράσης λαμβάνει χώρα στο τέλος του διδακτικού έτους, στο πλαίσιο της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων, κατά την οποία οι Ομάδες παρουσιάζουν, αποτιμούν και συζητούν συλλογικά τις εμπειρίες από τη συνεργασία και τις Δράσεις που υλοποίησαν, τους τομείς που θεωρούν ότι βελτίωσαν, τα σημεία στα οποία δυσκολεύτηκαν, τους παράγοντες που τους βοήθησαν ή/και τους δυσκόλεψαν. Η αξιολόγηση των επιμέρους Σχεδίων Δράσης με βάση τα επιμέρους κριτήρια που είχαν οριστεί από την ίδια την Ομάδα οδηγεί στη συνολική αποτίμηση των Σχεδίων Δράσης ανά άξονα

Διαβάστε επίσης:

Αξιολόγηση: Σε ποια σημεία θα βαθμολογήσουν τα σχολεία οι Συντονιστές – Τι θα ψάξουν για να βάλουν βαθμό

 freshedu

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *