ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΦΕΚ: Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Διάδωσέ το

 

Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων.

Το Πρόγραμμα Σπουδών της διδακτικής ενότητας με  τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων ορίζεται ως εξής: 

Φιλοσοφία και Μεθοδολογία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 

1.1. Σκοποί και στόχοι 

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο,  δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συ νίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με  εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο  πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του  Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης. 

Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να  συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων  Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των  μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους  σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. 

Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενί σχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων  ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μα θήτριες και στους μαθητές. Στους επιμέρους στόχους  των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η μάθηση μέσω  ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των  δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνο λογίας και προγραμματιστικής σκέψης. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

 Οι Κύκλοι Δεξιοτήτων στα Εργαστήρια

Η τυπική εκπαίδευση και κατάρτιση πρέπει να εφοδιάζει τους πολίτες με ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων  που ανοίγουν τον δρόμο για την προσωπική ολοκλήρωση και ανάπτυξη, την κοινωνική ένταξη, την ιδιότητα  του ενεργού πολίτη και την απασχόληση. Σε αυτές περιλαμβάνονται εκτός από τις στοιχειώδεις γνώσεις γραφής  και ανάγνωσης, θετικών επιστημών και ξένων γλωσσών,  και εγκάρσιες δεξιότητες και βασικές ικανότητες, όπως  οι ψηφιακές ικανότητες, η κριτική σκέψη, η ικανότητα  επίλυσης προβλημάτων και η ικανότητα για μάθηση. Οι δεξιότητες αυτές πρέπει να ενισχύονται δια βίου και  να δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξελίσσονται  σε μεταβαλλόμενους χώρους εργασίας και στην κοινωνία, καθώς και να ανταπεξέρχονται στην πολυπλοκότητα  και την αβεβαιότητα του σύγχρονου κόσμου

Διαβάστε εδώ το ΦΕΚ με την απόφαση

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *