ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευκρινίσεις για τις Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης. Ποια σχολεία εξαιρούνται

Διάδωσέ το

Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης

 Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης Μαθητών

www.fresh-education.gr

Μετά από διευκρίνιση της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης (Τμήμα Α΄),  η εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102/Α΄/2018) για τη συγκρότηση ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών στις σχολικές μονάδες (όταν δεν λειτουργεί ΕΔΕΑΥ),  ισχύει για τα Νηπιαγωγεία με προσωπικό άνω των τριών Νηπιαγωγών και τα Δημοτικά σχολεία από τετραθέσια και άνω.

Τα Γυμνάσια και Λύκεια θα πρέπει να συγκροτήσουν ομάδες εκπαιδευτικής υποστήριξης.

Η παλαιότερη εγκύκλιος,  της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης (Τμήμα Α΄)  με ημερομηνία 21/12/201 και  Αρ. πρωτ. 220703 /Δ για τις Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, ανέφερε ότι:

Στις σχολικές μονάδες που δεν λειτουργεί Ε.Δ.Ε.Α.Υ., συνιστάται για την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών, η οποία υποστηρίζεται στο έργο της από το Κ.Ε.Σ.Υ., συγκροτείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και αποτελείται από το διευθυντή ή τον υποδιευθυντή του σχολείου, τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό επικοινωνίας με το Κ.Ε.Σ.Υ. και τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του τμήματος. Στις συνεδριάσεις των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης καλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, καθώς και οι ίδιοι οι μαθητές, όπου αυτό καθίσταται εφικτό, για την παροχή απόψεων για το σχεδιασμό Ε.Π.Ε. και σε κάθε άλλη περίπτωση που κρίνεται σκόπιμο.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Υλικό ειδικής αγωγής από τον Συντονιστή κ. Μπότσα Γεώργιο

Η Εγκύκλιος του ΥΠΠΕΘ  για τη σύσταση ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών σε σχολικές μονάδες  που δεν λειτουργεί Ε.Δ.Ε.Α.Υ.:

«Σύσταση ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 11, του ν. 4547/2018 (Α’ 102) «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», προβλέπεται: «Στις σχολικές μονάδες, την ευθύνη για τη σύνταξη και την υλοποίηση του βραχυχρόνιου προγράμματος παρέμβασης, την εξειδίκευση των βασικών αξόνων των Ε.Π.Ε. των μαθητών, όπως οι άξονες αυτοί περιγράφονται από τα Κ.Ε.Σ.Υ. στις εκθέσεις αξιολόγησης, σε συγκεκριμένους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, καθώς και την υποστήριξη και την παρακολούθηση της εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής πορείας των μαθητών, έχουν οι Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

Στις σχολικές μονάδες που δεν λειτουργεί Ε.Δ.Ε.Α.Υ., συνιστάται για την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών, η οποία υποστηρίζεται στο έργο της από το Κ.Ε.Σ.Υ., συγκροτείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και αποτελείται από το διευθυντή ή τον υποδιευθυντή του σχολείου, τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό επικοινωνίας με το Κ.Ε.Σ.Υ. και τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του τμήματος. Στις συνεδριάσεις των ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης καλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, καθώς και οι ίδιοι οι μαθητές, όπου αυτό καθίσταται εφικτό, για την παροχή απόψεων για το σχεδιασμό Ε.Π.Ε. και σε κάθε άλλη περίπτωση που κρίνεται σκόπιμο.»

Παρακαλείστε να προχωρήσετε στην σύσταση των ως άνω ομάδων.

Ο Γενικός Γραμματέας ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ

Σχετικό έγγραφο

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *