ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών μετά από 20 χρόνια

Διάδωσέ το

 

Νέα καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών: Δημοσιεύτηκε  το καθηκοντολόγιο των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης ενόψει της διαδικασίας επιλογής τους. Το επόμενο διάστημα αναμένεται και η δημοσίευση των νέων καθηκοντολογίων   για Συμβούλους  Εκπαίδευσης, Διευθυντές Σχολείων και εκπαιδευτικούς.

Η υπουργός Παιδείας, κα Ν. Κεραμέως, τον Ιούλιο του 2021 είχε ενημερώσει από το βήμα της Βουλής ότι θα δρομολογηθούν τα νέα καθηκοντολόγια στην εκπαίδευση

Το καθηκοντολόγιο που ίσχυε τις δύο τελευταίες δεκαετίες (ΦΕΚ 1340/2002) είχε καταστεί πλέον ανεπίκαιρο, αφού από τότε μέχρι σήμερα είχαν προστεθεί νέα καθήκοντα σε στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς με διάφορους νόμους και υπουργικές αποφάσεις.

Διαβάστε παρακάτω την απόφαση για τα καθήκοντα των Διευθυντών Εκπαίδευσης

Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Εκπαίδευσης. 

Έργο των Διευθυντών Εκπαίδευσης 

  1. Οι Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τη γενική ευθύνη της διοίκησης  και του ελέγχου λειτουργίας των σχολικών μονάδων της  περιοχής ευθύνης τους. 
  2. Εποπτεύουν, ελέγχουν, συντονίζουν και καθοδηγούν τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών και των  σχολικών μονάδων, των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.)  και των Δομών Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων  (Δ.Υ.Ε.Π.) της ευθύνης τους. 
  3. Συμμετέχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης.
  4.  Είναι διοικητικοί και πειθαρχικοί προϊστάμενοι των  εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων που υπάγονται στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
  5. Μετέχουν στα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια και συγκροτούν όλες τις προβλεπόμενες επιτροπές  εξετάσεων και παρακολούθησης συντονισμού διδακτέας  ύλης
  1. Παρέχουν οδηγίες στους Διευθυντές/Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) σχετικά με τη διοίκηση και λειτουργία των  σχολείων και των Ε.Κ. Αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για  καινοτόμες δράσεις και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, αντιμετωπίζουν ενδεχόμενα κρί σιμα προβλήματα, επιλύουν διαφορές, συμβάλλουν στη  σύνθεση ιδεών και απόψεων και αίρουν αμφιβολίες και  αμφισβητήσεις. 
  2. Εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των Δ.Υ.Ε.Π., σε  συνεργασία με τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης, τους συντονιστές εκπαίδευσης προσφύγων, τους προϊσταμένους εκπαιδευτικών θεμάτων και  άλλα στελέχη των οικείων διευθύνσεων εκπαίδευσης,  καθώς και τους εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν τις Δ.Υ.Ε.Π., τους διευθυντές/προϊσταμένους ή και τους υποδιευθυντές των σχολικών μονάδων.
  3.  Ενεργούν γενικότερα με γνώμονα την αρχή ότι η  διοίκηση της εκπαίδευσης πρέπει να ασκείται όχι μόνο  με την εφαρμογή νομικών διατάξεων και επιστημονικών  αρχών, αλλά και με την αντίληψη της υποχρέωσης για την  εξυπηρέτηση των πολιτών και της κοινωνίας.
    9. Εξασφαλίζουν την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία  των σχολικών μονάδων και Ε.Κ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Διαβάστε εδώ αναλυτικά το καθηκοντολόγιο των Διευθυντών Εκπαίδευσης

Μαγιορκίνης: Να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία – Εξαιρετικά μολυσματική η Όμικρον

Βατόπουλος-Κορωνοϊός: Θα επανεξεταστεί το ζήτημα των σχολείων

Αξιολόγηση με 3 κατηγορίες σχολείων – Προβληματισμοί στο ΥΠΑΙΘ, λίγο πριν τα Χριστούγεννα!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *