ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δωδεκάνησα: Δέκα σχολεία χωρίς διευθυντή (πρόσκληση)

Διάδωσέ το

Υπάρχουν σχολεία, όπου δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τις θέσεις Διευθυντών σχολείων. Δεν αφορά μόνο σχολεία στη νησιωτική αλλά και στην ηπειρωτική Ελλάδα, στην επαρχία και ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές. Τα οικονομικά κίνητρα είναι μικρά και η γραφειοκρατία και οι ευθύνες μεγάλες. Πολλές είναι οι διευθύνσεις εκπαίδευσης που προσκαλούν τους εγγεγραμμένους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες επιλογής να  υποβάλουν δήλωση για κενές θέσεις σχολείων. 

Στα Δωδεκάνησα καλούνται οι εκπαιδευτικοί να υποβάλλουν δήλωση για τα παρακάτω σχολεία:

  1. 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλύμνου 
  2. 4/θ Δημοτικό Σχολείο Βαθέος Καλύμνου 
  3. Δημοτικό Σχολείο Λειψών 
  4. Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Λέρου 
  5. Δημοτικό Σχολείο Αλίντων Λέρου 
  6. Δημοτικό Σχολείο Ξηρόκαμπου Λέρου 
  7. 1ο Δημοτικό Σχολείο Πυλίου Κω 
  8. Δημοτικό Σχολείο Κάσου 
  9. 1ο Δημοτικό Σχολείο Σύμης 
  10. 2ο Δημοτικό Σχολείο Σύμης 

Οι δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο mail@dipe.dod.sch.gr εντός  αποκλειστικής προθεσμίας δύο εργασίμων ημερών, από Τετάρτη 19-04-2023 μέχρι και  Πέμπτη 20-04-2023 και ώρα 15:00 

Με ποια διαδικασία γίνονται διευθυντές σε σχολεία και εργαστηριακά κέντρα που δε θα δηλωθούν από υποψήφιους εκπαιδευτικούς

Σε περίπτωση που δεν υποβληθούν υποψηφιότητες για κάποια σχολεία και εργαστηριακά κέντρα, διευθυντές σε αυτά τοποθετούνται, εφόσον το δηλώσουν, υποψήφιοι που δεν έχουν τοποθετηθεί, κατά τη σειρά κατάταξής τους στον τελικό αξιολογικό πίνακα επιλογής.

Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης θα καλέσει αυτούς τους υποψήφιους να υποβάλουν νέα δήλωση προτίμησης. Η τοποθέτηση γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του Τοπικού Συμβουλίου Επιλογής. Η πρόταση γίνεται με βάση τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων στους τελικούς ενιαίους αξιολογικούς πίνακες σε συνδυασμό με τη νέα δήλωση προτίμησης.

Αν ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας δε συμπληρωθούν οι  θέσεις, τότε εφαρμόζεται η παρ. 9 του άρθρου 40 του ν.4823/2021.

Αν μετά το τέλος αυτών των διαδικασιών εξακολουθούν να παραμένουν κενές θέσεις διευθυντών σχολείων και Ε.Κ., οι θέσεις αυτές επαναπροκηρύσσονται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Στην περίπτωση αυτή, μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο εκπαιδευτικής ή διδακτικής υπηρεσίας.

Τι ορίζει η παρ.9  στον Ν. 4823/2021

Οι υποψήφιοι που δεν καλούνται σε συνέντευξη, σύμφωνα με την παρ. 4, κατατάσσονται σε επικουρικό πίνακα επιλογής με τη σειρά κατάταξής τους στα κριτήρια επιλογής των περ. α) έως γ) της παρ. 1 του άρθρου 32.

Ο επικουρικός πίνακας επιλογής υποβάλλεται από τον Πρόεδρο του συμβουλίου στο αρμόδιο όργανο για την κύρωσή του, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 30. Σε περίπτωση εμφάνισης κενών θέσεων και εξάντλησης των τελικών πινάκων επιλογής, το αρμόδιο συμβούλιο ορίζει τις ημερομηνίες πρόσκλησης των υποψηφίων του πρώτου εδαφίου σε συνέντευξη. Στη συνέντευξη καλείται τετραπλάσιος αριθμός υποψηφίων από τον αριθμό των κενών θέσεων, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο αριθμό αξιολογικών μονάδων στα κριτήρια επιλογής των περ. α) έως γ) της παρ. 1 του άρθρου 32. Κατά τα λοιπά στις περιπτώσεις της παρούσας εφαρμόζονται οι παρ. 4 έως 8. Οι πίνακες που καταρτίζονται, σύμφωνα με την παρούσα, ισχύουν από την κύρωσή τους έως την 31η Ιουλίου του τέταρτου ή τρίτου έτους, κατά περίπτωση, που ακολουθεί την κύρωση του τελικού πίνακα επιλογής, σύμφωνα με την παρ. 8 του παρόντος και την παρ. 2 του άρθρου 30. Σε περίπτωση εμφάνισης νέων κενών θέσεων που δεν μπορούν να καλυφθούν από τους πίνακες του έκτου εδαφίου, επαναλαμβάνεται η διαδικασία των εδαφίων τρίτο έως έκτο έως την εξάντληση του επικουρικού πίνακα επιλογής.

Δείτε επίσης:

Ποιος θέλει να γίνει διευθυντής σχολείου για ψίχουλα και να πάθει βλάβη η υγεία του

Διευθυντές σχολείων: Νέες αποφάσεις από τις Διευθύνσεις Εκπ/σης

freshedu 

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …