ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Νέα παράταση στα σχολεία έως Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση: Με εγκύκλιο που υπογράφεται από τον Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτση δίνεται η τέταρτη κατά σειρά παράταση για την κατάθεση των σχεδίων δράσης από τα σχολείαΟι “έκτακτες συνθήκες” είναι ο λόγος που δίνεται και αυτή παράταση. 

Η πρώτη προθεσμία ήταν έως τέλη Δεκεμβρίου 2021, η δεύτερη έως 12 Ιανουαρίου και η τρίτη ήταν έως σήμερα 26 Ιανουαρίου

Διαβάστε παρακάτω την εγκύκλιο 

Παράταση ημερομηνιών για την αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου των Σχολικών Μονάδων 

Σε συνέχεια της με. αριθμ. Πρωτ. 2977/ΓΔ4/11-01-2022 εγκυκλίου, σας ενημερώνουμε ότι λόγω των  έκτακτων συνθηκών η πλατφόρμα του ΙΕΠ Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικών Μονάδων, θα είναι  ανοικτή για την υποβολή ανατροφοδοτικών σχολίων από τους Σ.Ε.Ε Παιδαγωγικής Ευθύνης, αναφορικά με  τον σχεδιασμό των Δράσεων των Σχολικών Μονάδων, έως και την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022

Παράλληλα το Α΄ Μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης (Σχεδιασμός) των Σχολικών Μονάδων, θα παραμείνει ανοικτό για τις Ομάδες Δράσης έως και την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022. 

Τα Β` και Γ` μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (Υλοποίηση και Αξιολόγηση της Δράσης) των  Σχολικών Μονάδων, θα ανοίξουν για τις Ομάδες Δράσης από τις 27/1 έως και τις 30/5/2022.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Διαβάστε εδώ το έγγραφο

Κεραμέως: Κυρώσεις σε όσους δε συμμορφώνονται  με την αξιολόγηση.

Στην τελευταία συνέντευξη  που έδωσε η υπουργός Παιδείας  στα «Παραπολιτικά» στις 8/είπε:   “για τις σχολικές μονάδες που δεν έχουν συμμορφωθεί με τις διατάξεις  προβλέπονται από το νόμο κυρώσεις, όπως ο αποκλεισμός των διευθυντών από τις κρίσεις και η μη μισθολογική ανέλιξή τους. Στην ουσία της, η αξιολόγηση έχει καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα μέσω επιβράβευσης (δηλ. μέσω επιπλέον μορίων για τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης) ή μέσω επιμόρφωσης. Σειρά εν συνεχεία έχει και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, στόχος της οποίας θα είναι και σε αυτή την περίπτωση η περαιτέρω ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων και της απόδοσής τους, το οποίο μόνο όφελος μπορεί να έχει για τους ίδιους, για τους μαθητές μας και για την εκπαίδευση στη χώρα μας”

Αξιολόγηση σχολείων: Οι Συντονιστές Εκπ/κού Έργου θα “διορθώσουν” τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ

 freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *