ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το “κρυφό” μέτρο για τα σχολεία: Και με περισσότερο από 50%+1 το τμήμα δεν κλείνει (Δύο παραδείγματα)

Διάδωσέ το

Υπάρχει κάποιο “κρυφό” μέτρο για τα σχολεία για να μην κλείνουν εύκολα; Φταίει μόνο το 50%+1;

  Αν και στο τμήμα, μέσα σε 6 μέρες έχει πέσει “βόμβα κορονοϊού”,  με 16 κρούσματα σε 17 μαθητές και με το ποσοστό  κρουσμάτων στο 94%, αυτό δε θα κλείσει ποτέ !!!

Δηλαδή μπορεί σχεδόν όλοι οι μαθητές ενός τμήματος να νοσήσουν από κορονοϊό και το τμήμα να μην κλείσει ποτέ;   

Το fresh-education.gr αναλύει την  “κρυφή ειδική πρόβλεψη” που υπάρχει για να μην κλείνουν τα τμήματα των σχολείων εύκολα και η οποία “συνεργάζεται αρμονικά” με το 50%+1.

Το υπουργείο Παιδείας απαντώντας σε ερωτήσεις που δημοσίευσε το ίδιο (διαβάστε εδώ),  σχετικά με τα μέτρα προστασίας των σχολείων σημειώνει: ” ότι το σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία όταν σε παραπάνω από τους μισούς  μαθητές εντοπιστούν ταυτόχρονα επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19″, χωρίς να αναλύει περαιτέρω τη λέξη “ταυτόχρονα”.

Η λέξη κλειδί “ταυτόχρονα” όμως, είναι μια πολύ σημαντική λέξη, κάνει το πρωτόκολλο ακόμη πιο αυστηρό για να κλείσει ένα τμήμα και “ξεχειλώνει”   το 50%+1,  τόσο πολύ, που μπορεί να το φτάσει ακόμη και στο  94% . Με την πρόβλεψη “ταυτόχρονα“,  τμήμα με 17 μαθητές, αν νοσήσουν οι 16 μπορεί να μην κλείσει ποτέ (Δείτε παρακάτω τα υποθετικά παραδείγματα)

Ας δούμε λοιπόν τα δύο υποθετικά παραδείγματα  τμημάτων μαθητών και το πολυσυζητημένο πρωτόκολλο 50%+1 σε συνδυασμό και αρμονία με τη λέξη “ταυτόχρονα

1ο Παράδειγμα: Ημέρες 17 έως 21 Ιανουαρίου

Έχουμε ένα τμήμα μαθητών δημοτικού σχολείου με 17 μαθητές.

Τη Δευτέρα  17/1 παρουσιάζονται 3 κρούσματα σε μαθητές.  Άρα μπορούν να επανέλθουν στο σχολείο   με αρνητικό αποτέλεσμα τη Δευτέρα 24/1. (μετά από 5 ημέρες απομόνωσης)

Την Πέμπτη 20/1 διαπιστώνονται  3 νέα κρούσματα σε άλλους μαθητές. Άρα μπορούν να επανέλθουν στο σχολείο   με αρνητικό αποτέλεσμα την Τρίτη 25/1 (μετά από 5 ημέρες απομόνωσης) .

Την Παρασκευή 21/1 διαπιστώνονται 3 νέα κρούσματα σε άλλους μαθητές. Άρα μπορούν να επανέλθουν στο σχολείο  με αρνητικό αποτέλεσμα την Τετάρτη 26/1  (μετά από 5 ημέρες απομόνωσης) .

Οι υπόλοιποι 8 μαθητές είναι καλά.

Το σύνολο κρουσμάτων σε 5 ημέρες είναι 9, δηλαδή παραπάνω από το 50%+1. Το τμήμα όμως δεν κλείνει γιατί τη Δευτέρα 24/1 θα επιστρέψουν στην τάξη οι 3 μαθητές που είχαν νοσήσει πρώτοι και το σύνολο των μαθητών που θα νοσούν θα είναι μικρότερο από το 50%+1.

2ο Παράδειγμα: Ημέρες  14 έως 19 Ιανουαρίου

Έχουμε ένα άλλο τμήμα μαθητών δημοτικού σχολείου, πάλι με 17 μαθητές.

Την Παρασκευή 14/1 διαπιστώνονται 8  κρούσματα σε μαθητές. Άρα μπορούν να επανέλθουν στο σχολείο   με αρνητικό αποτέλεσμα (μετά από 5 ημέρες απομόνωσης) την Τετάρτη 19/1.

Την Πέμπτη 20/1 όμως παρουσιάζονται 8 νέα κρούσματα σε άλλους μαθητές αλλά το τμήμα δεν κλείνει γιατί έχουν επανέλθει οι πρώτοι 8 νοσήσαντες.

Ένας μαθητής είναι καλά.

Αν και στο τμήμα, μέσα σε 6 μέρες έχει πέσει “βόμβα κορονοϊού”,  με 16 κρούσματα σε 17 μαθητές και με το ποσοστό  κρουσμάτων στο 94%, αυτό δε θα κλείσει !!! Αλήθεια αυτό το τμήμα, θεωρείται ανοικτό  και  οι μαθητές κάνουν μάθημα;

Πηγή:  fresh education.gr  

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *