ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο: “Προγράμματα σπουδών και εκπαιδευτική πραγματικότητα. Προκλήσεις και προοπτικές».

Διάδωσέ το

Προγράμματα Σπουδών

Τα Εκπαιδευτήρια Πολύτροπη Αρμονία διοργανώνουν Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Προγράμματα σπουδών και εκπαιδευτική πραγματικότητα. Προκλήσεις και προοπτικές».

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 20, 21 και 22 Μαρτίου 2020 στην Αθήνα, στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Αθηναΐς» (Καστοριάς 34-36, Βοτανικός).

Αναζητώντας το τι, το πώς και το γιατί
​στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Πολυχώρος Πολιτισμού “Αθηναΐς”

Τo συνέδριο αυτό συνεχίζει τις προσπάθειες 2016 και του 2018. Το 1ο και το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο είχαν, αντιστοίχως, θέματα «Διδάσκοντας και εμπνέοντας εφήβους» και «Αναζητώντας το τι, το πώς και το γιατί στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης». Σε αυτά έγινε ουσιαστικός διάλογος και προωθήθηκαν ποικίλα εκπαιδευτικά θέματα. Το σημαντικότερο, συμμετέχουν με το λόγο και τις αγωνίες τους πολλοί εκπαιδευτικοί.
Η ανταπόκριση δεκάδων επιστημόνων και εκπαιδευτικών ήταν συγκινητική, η δε κατάθεση γόνιμων προτάσεων εντυπωσιακή σε πλούτο, ποικιλία και ποιότητα.

Θεωρούμε ότι αυτή η προσπάθεια οφείλει να συνεχίζεται μέσα στα τωρινά εκπαιδευτικά συμφραζόμενα και σε σχέση με τις προκλήσεις –παλαιότερες και νέες- που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα.

Βασικός σκοπός του συνεδρίου είναι να καταδειχθεί, μέσα από τις ανακοινώσεις, τις συζητήσεις, τις προτάσεις:
α) Το ζήτημα των Προγραμμάτων Σπουδών
β) Η καθοριστική συνεισφορά τους στα εκπαιδευτικά πράγματα

Θεματικοί Άξονες:
Οι κεντρικές εισηγήσεις και οι εργαστηριακές παρουσιάσεις θα αναφέρονται στις παρακάτω θεματικές ενότητες:

  1. Υποχρεωτική Εκπαίδευση –  Λυκειακή Εκπαίδευση
  2. ΕΠΑΛ
  3. Οι πανελλαδικές εξετάσεις και τα ΠΣ
  4. Τράπεζα θεμάτων και ΠΣ
  5. Αξιολόγηση μαθητών
  6. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
  7. Ποιότητα και διοίκηση της εκπαίδευσης
  8. Κοινωνική και οικονομική διάσταση των ΠΣ
  9. Σύνδεση των ΠΣ με τη διεθνή εμπειρία
  10. ΠΣ ανελαστικά και  υποκείμενα σε  κεντρικό έλεγχο ή ευέλικτα και αποκεντρωμένα
  11. ΠΣ και θεσμικός ρόλος των επιστημονικών ενώσεων
  12. Συνεργασία γνωστικών αντικειμένων και ΠΣ ή παράλληλοι μονόλογοι /στεγανά στις επιστήμες
  13. Ψευδοεπιστήμη
  14. Υποστηρικτικές δομές της Εκπαίδευσης και προγράμματα στήριξης των μαθητών, των φοιτητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων. 

Πρόσκληση συμμετοχής και υποβολή προτάσεων:
Στο Συνέδριο μπορούν να υποβληθούν εισηγήσεις, διδακτικές προτάσεις, εργαστηριακές παρουσιάσεις και εκπαιδευτικά σενάρια σύμφωνα με τους κύριους θεματικούς άξονες του Συνεδρίου. Όσοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν πρόταση στο Συνέδριο, θα πρέπει να στείλουν ως την ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020 με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (….) τον τίτλο και περίληψη της εργασίας τους με έκταση μέχρι 500 λέξεις και η οποία θα δημοσιευτεί στις περιλήψεις του Συνεδρίου. Μαζί με την περίληψη είναι, επίσης, απαραίτητο να αποσταλεί ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα (έως 100 λέξεις) σε ξεχωριστό αρχείο για να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του Συνεδρίου.
Οι περιλήψεις, καθώς και το βιογραφικό σημείωμα θα πρέπει να ακολουθούν τις παρακάτω οδηγίες:
– Tίτλος, όνομα συγγραφέα (-ων), ιδιότητα, ηλεκτρονική διεύθυνση
Γραμματοσειρά: Calibri 12 στ.
– Διάστιχο: 1,5
– Στοίχιση: Πλήρης
Η πρόταση θα πρέπει να περιγράφεται με σαφήνεια και να υποδεικνύει τη συνάφειά της με τη θεματική του Συνεδρίου. Οι προτάσεις που θα κατατεθούν θα τεθούν ανώνυμα υπόψη της επιστημονικής ομάδας για κρίση. Θα επιλεγούν προτάσεις με κριτήρια την πρωτοτυπία, την επιστημονική τεκμηρίωση και την πρακτική χρησιμότητα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Η έγκριση των εισηγήσεων θα κοινοποιηθεί στην ιστοσελίδα του συνεδρίου και των εκπαιδευτηρίων Πολύτροπη Αρμονία μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020. Το τελικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα ανακοινωθεί στους ίδιους ιστοτόπους μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020.
Η έκταση των εργασιών (εισηγήσεων, εργαστηριακών παρουσιάσεων και εκπαιδευτικών σεναρίων) δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 6-7 σελίδες και τα 20΄. 

Περισσότερα εδώ

Δείτε επίσης

«Μαθηματική Εκπαίδευση και Πολιτειότητα» – 10ο Συνέδριο Εν.Ε.ΔΙ.Μ

Διάδωσέ το Το Παιδαγωγικό  Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με τη Σχολή των …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *