«Μόνιμοι τεχνικής ειδικότητας: Ποια προϋπηρεσία ζητά η ΟΛΤΕΕ να μετράει» είναι ο τίτλος του σημερινού δελτίουειδήσεων για εκπαιδευτικούς και σχολεία, που ετοίμασε το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”. Το δελτίο, που εκφωνεί αυτή τη φορά η Δασκάλα ΠΕ 70 Λένα Μαγαλιού, αναρτήθηκε στον ομώνυμο διαδικτυακό χώρο του καναλιού στο YouTube.
Βρεθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή
Μπείτε για να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ
Για να μάθετε περισσότερα για το ποια προϋπηρεσία ζητά η ΟΛΤΕΕ να μετράει και που για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς τεχνικής ειδικότητας, παρακολουθήστε το δελτίο:
ΠΟΣΥΠ: Προτεινόμενη κατάργηση καταχρηστικής διάταξης νόμου για τα ΑΕΙ
Η ΠΟΣΥΠ επικοινωνεί μαζί σας, μετά την κατάθεση στην Βουλή του ν/σ «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων» για να ζητήσει την κατάργηση μίας άδικης και καταχρηστικής διάταξης νόμου, η οποία θα πρέπει να αναθεωρηθεί άμεσα με το κατατεθέν ν/σ για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα ζητάμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο άμεσης αναθεώρησης της διάταξης της παρ. 9 του άρθρου 173 του ν. 4957/2022 (Α ́ 141), στην κατεύθυνση απαλοιφής της περίπτωσης ε΄, σύμφωνα με την οποία υπάλληλοι με σχέση δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε φορείς του δημοσίου τομέα, είναι εξαιρούμενα πρόσωπα της διαδικασίας ανάθεσης διδακτικού έργου σε εντεταλμένους διδάσκοντες στα ΑΕΙ.
Όπως είναι φυσικό η νομοθέτηση του κωλύματος ανάληψης διδακτικού έργου από υπαλλήλους των φορέων του δημοσίου τομέα, οι οποίοι διαθέτουν κατά τα λοιπά τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα (τίτλοι σπουδών, διδακτική εμπειρία, ερευνητικό και επιστημονικό έργο) με τους μη εξαιρούμενους υποψηφίους του ιδιωτικού τομέα για την πλήρωση των ίδιων θέσεων, δεν μπορεί να αιτιολογηθεί επαρκώς και λογικώς από τον νομοθέτη διότι δεν υπάρχουν ούτε αποχρώντες λόγοι δημοσίου συμφέροντος που να δικαιολογούν την διαφορετική και καταχρηστική αυτή μεταχείριση μίας…συνεχίστε την είδηση εδώ