ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μακρή για “φασόν” κείμενα: Οι εκπαιδευτικοί αξίζουν να πάρουν με το σπαθί τους την καλή βαθμολογία

Διάδωσέ το

Η υφυπουργός Παιδείας κ.  Ζέττα Μακρή, μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Astra  και ρωτήθηκε για τα  ενιαία κείμενα που προτάθηκαν από τη ΔΟΕ, να καταθέσουν τα σχολεία στο πλαίσιο της αξιολόγησης.

“Η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους και αυτές οι προσπάθειες να παραβιαστεί η εφαρμογή του νόμου, θα βρουν αντίθετους και τους εκπαιδευτικούς. Αδικεί τους εκπαιδευτικούς αυτή η υπόδειξη των συνδικαλιστών να βαθμολογούνται όλοι με τον καλύτερο βαθμό’, τόνισε η κ. Μακρή

Η υφυπουργός Παιδείας εξηγώντας τι ακριβώς είναι τα κείμενα “φασόν” είπε ότι “είναι οδηγίες συγκεκριμένες που προτρέπουν τα σχολεία  να απαντήσουν  με τον ίδιο πανομοιότυπο τρόπο βάζοντας τον καλύτερο δυνατόν βαθμό, με τέτοιον τρόπο που θα δείχνει ότι δεν προβαίνουν στην αξιολόγηση και την ακυρώνουν στην πράξη. Οι εκπαιδευτικοί μας αξίζουν να πάρουν με το σπαθί τους την καλή βαθμολογία”, σημείωσε η κ. Μακρή.

Παράλληλα η υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως δήλωσε χθες στα Παραπολιτικά 90,1, ότι οι έτοιμες εκθέσεις αξιολόγησης που καταθέτουν σχολεία δεν συνιστούν συμμετοχή στην αξιολόγηση, η αξιολόγηση πρέπει να είναι εξατομικευμένη για κάθε σχολείο.

“Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μπουν σε μια διαδικασία να σκεφτούν τους στόχους που έχουν τεθεί κεντρικά από την Πολιτεία, να δουν πώς πάνε στην υλοποίηση αυτών των στόχων και να επιδιώξουν οι ίδιοι να βελτιώσουν την απόδοσή τους”.

“Στον νόμο και την υπουργική  απόφαση υπάρχουν συγκεκριμένοι άξονες, διαδικασίες και συνεδρίαση και οτιδήποτε άλλο συνιστά παραβίαση του νόμου με συγκεκριμένες συνέπειες. Η αποχή από την αξιολόγηση προβλέπει συγκεκριμένες κυρώσεις. “Είναι προκλητικό για τους εκπαιδευτικούς όλο αυτό, οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να συνεδριάσουν, να αποφασίσουν και να αξιολογήσουν; Χρειάζονται φασόν απαντήσεις από κάποιες συνδικαλιστικές ηγεσίες. Είμαστε αποφασισμένοι να εφαρμόσουμε το νόμο”, είπε η κ Κεραμέως.

Νωρίτερα, σήμερα Σάββατο, το ΙΕΠ εξέδωσε νέες οδηγίες για την κατάθεση των προγραμματισμών των σχολείων για το τρέχον σχολικό έτος. Σύμφωνα με τις οδηγίες:

Στην εφαρμογή καταγράφονται: 

  1. Ο στόχος κάθε Σχεδίου Δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μονάδα
  2. Ο τίτλος του
  3. Ο/Η Συντονιστής/-τρια της Ομάδας Δράσης (με επιλογή από λίστα). Η αλλαγή της επιλογής αυτή θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχει λόγος.

 Προσοχή: στη λίστα εμφανίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου που είναι εγγεγραμμένοι  στο myschool. Σε περίπτωση που η λίστα δεν είναι επικαιροποιημένη, θα πρέπει να  επικαιροποιηθεί άμεσα. 

Η επιλογή Συντονιστή/-τριας παρέχει αυτόματα δικαίωμα πρόσβασης στην επόμενη  «Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης» με τους προσωπικούς του/της κωδικούς στο  Π.Σ.Δ. (βλ. Οδηγό Εφαρμογής http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m), η οποία θα  είναι διαθέσιμη στην ίδια εφαρμογή προσεχώς. 

Υπενθυμίζουμε: 

Στόχοι καταγράφονται ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν  για την επίτευξή τους. 

Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση  τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα.  Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται από τον  αριθμό των εκπ/κών του σχολείου. 

ΔΕΝ είναι απαραίτητο να γίνουν Σχέδια Δράσης σε όλους τους άξονες. Μπορούν να υλοποιηθούν παραπάνω από 1 Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα (π.χ. 2 ή  3 Σχέδια Δράσης στον 1ο άξονα: Διδασκαλία και Μάθηση, από διαφορετικές Ομάδες  εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων)  

Είναι αυτονόητο ότι τα ολιγοθέσια σχολεία (έως 5 εκπ/κοί) μπορούν να υλοποιήσουν  ένα μόνο Σχέδιο Δράσης κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς. 

Οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων μπορούν να συνεργαστούν με  εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων επιλέγοντας στόχους που αφορούν σε κοινούς άξονες  π.χ. συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κοινές επιμορφωτικές δράσεις ή συνεργασία  ενός νηπιαγωγείου με όμορο δημοτικό για θέματα μετάβασης. 

Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν  σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.

Διαβάστε  Κεραμέως: Καμία επίδραση στους μαθητές οι συγχωνεύσεις τμημάτων

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *