ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μακρή για νέα πρότυπα και πειραματικά: Αν θέλουν οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παραμείνουν και δε θα χάσουν καμία θέση

Διάδωσέ το

Ζέττα Μακρή: Να διευκρινίσω για τους καθηγητές που έχουν αγωνία για τις θέσεις τους 

“Οι εκπαιδευτικοί  οι οποίοι ήδη  υπηρετούν σε σχολεία που ενδεχομένως χαρακτηριστούν πρότυπα ή πειραματικά, αν θέλουν μπορούν να παραμείνουν και δε θα χάσουν καμία τους θέση. Μετά από δύο χρόνια   θα αξιολογηθούν για το παιδαγωγικό τους έργο και όχι για τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Οι εκπαιδευτικοί που θα καταλάβουν κενές θέσεις θα αξιολογηθούν για τα ακαδημαϊκά τους προσόντα”

“Τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα σχολεία αυτά θα συνεχίσουν να φοιτούν. Άρα πολλή φασαρία για το τίποτα”

“Τα σχολεία αυτά θα είναι σχολεία παράδειγμα, τα σχολεία μοντέλο που θα οδηγήσουν σε μεταρρυθμίσεις και στην υπόλοιπη εκπαιδευτική διαδικασία , η κοινωνία τα θέλει αυτά τα σχολεία και κάποιες παρεξηγήσεις που δημιουργήθηκαν πιστεύω ότι δε θα δημιουργήσουν περαιτέρω αντιδράσεις”

“Ένας εξέχων υπουργός της κυβέρνησης μου είπε ότι εγώ πέτυχα αυτό που πέτυχα γιατί φοιτούσα σε  πειραματικό σχολείο επειδή οι γονείς μου δεν είχαν λεφτά να με πάνε σε ιδιωτικό σχολείο”

Διαβάστε τι είπε η υφυπουργός: Πρωτιά στα κλειστά σχολεία: Κάναμε ό,τι μας είπαν οι ειδικοί

 Τι  λέει το άρθρο 19 παρ. 15 του Ν.4692/2021 για τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών

15. Οι εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι οριστικά σε σχολείο που χαρακτηρίζεται ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. παύουν να είναι οριστικά τοποθετημένοι σε αυτό. Οι εκπαιδευτικοί του προηγούμενου εδαφίου μπορούν να παραμείνουν στο σχολείο που χαρακτηρίστηκε ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. με διετή θητεία, προκειμένου να επιμορφωθούν και προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις, κατόπιν αίτησής τους. Η αίτηση υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την επομένη του χαρακτηρισμού του σχολείου ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. στο οικείο ΕΠ.Ε.Σ. ή στην οικεία Π.Ε.Π.Π.Σ., αν το ΕΠ.Ε.Σ. δεν έχει συγκροτηθεί. Σε περίπτωση που δεν έχει συγκροτηθεί η Π.Ε.Π.Π.Σ. στην οικεία Π.Δ.Ε., η αίτηση του προηγούμενου εδαφίου υποβάλλεται στον Διευθυντή ή Προϊστάμενο του Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.. Το ΕΠ.Ε.Σ. ή η Π.Ε.Π.Π.Σ. ή ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος του σχολείου, κατά περίπτωση, υποβάλλει στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. πίνακα με τους εκπαιδευτικούς της παρούσας. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. υποβάλλει συγκεντρωτικό πίνακα των ανωτέρω εκπαιδευτικών όλων των σχολείων, που χαρακτηρίζονται ως Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. στη Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών για διετή θητεία στο Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. γίνεται με απόφαση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται στο τελευταίο έτος της θητείας τους για την εκπαιδευτική, διδακτική και υπηρεσιακή τους επάρκεια, σύμφωνα με τις παρ. 1 και 3 του άρθρου 20. Αξιολογούνται, επίσης για την επιστημονική-παιδαγωγική τους συγκρότηση και κατάρτιση, το επιστημονικό-συγγραφικό τους έργο και την υπηρεσιακή κατάσταση, διδακτική εμπειρία και καθοδηγητικό έργο σύμφωνα με τις περ. α΄, β΄ και δ΄ της παρ. 5. Με την απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων της παρ. 3 του άρθρου 20 καθορίζονται οι αξιολογικές μονάδες, που αποδίδονται στα κριτήρια του προηγούμενου εδαφίου. Κατά τα λοιπά, για τη διαδικασία της αξιολόγησης και ανανέωσης της θητείας των εκπαιδευτικών εφαρμόζονται οι διατάξεις των παρ. 1 έως 7 του άρθρου 20.

Διαβάστε: Διευκόλυνση υπαλλήλων για εμβολιασμό – Εγκύκλιος ΥΠΕΣ
Πηγή συνέντευξης: AKROAMA 998FM VOLOS

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Πρώτο σχόλιο

  1. Τι ψευτρες είναι μερικές. Ξεκάθαρα οι εκπαιδευτικοί θα χάσουν τις οργανικές τους. Αν δεχτούν να παραμείνουν με το νέο καθεστώς, θα πρέπει να δεχτούν μια σειρά από σημαντικές αλλαγές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *