ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙΕΠ: Ανακοίνωση για τις “αστοχίες” στο επιμορφωτικό υλικό

Διάδωσέ το

Το ΙΕΠ δημοσίευσε ενημερωτικό σημείωμα για την Εισαγωγική Επιμόρφωση και τα λάθη που παρατηρήθηκαν στο επιμορφωτικό υλικό

Το ενημερωτικό σημείωμα του ΙΕΠ

Ξεκίνησε τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου η υλοποίηση της Β´ φάσης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης με τη διεξαγωγή των σύγχρονων συσκέψεων 603 τμημάτων για 15.280 εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Γενικής και Ειδικής Εκπ/σης και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Απριλίου.

Η διαδικασία διεξάγεται ομαλά και οι μικρής έκτασης τεχνικές δυσκολίες αντιμετωπίζονται άμεσα. Οι ελάχιστες αστοχίες που εντοπίστηκαν στις 5.500 σελίδες του πολυσχιδούς επιμορφωτικού υλικού, χάρη και στη συνεισφορά των συντελεστών και των συμμετεχόντων/ουσών, απομονώθηκαν και διορθώθηκαν άμεσα.

Επισημαίνουμε ότι το επιστημονικό προσωπικό του Φορέα βρίσκεται σε εγρήγορση για τη διασφάλιση τόσο της επιστημονικής εγκυρότητας και εκπαιδευτικής ορθότητας του υλικού όσο και της απρόσκοπτης διεξαγωγής και ολοκλήρωσης της επιμορφωτικής διαδικασίας.

……….

Ένα παράδειγμα “αστοχίας”  δημοσίευσε  χθες το fresh -education:

“Το  τακτοποιημένο φρικιό”που είναι μία από τις καινούριες λέξεις που έφτιαξαν τα εργαστήρια της “αριστείας” και ανακάλυψαν οι εκπαιδευτικοί Β/θμιας . Λέξεις που εμπλουτίζουν την ελληνική γλώσσα, την παιδαγωγική και την εκπαίδευση.  Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να καταλάβουν για τι πράγμα μιλάνε αυτές οι λέξεις – φράσεις και καταλήγουν στο ότι τελικά  στην εισαγωγική επιμόρφωση έχει πέσει πολύ google translator.

Μετά το αναγνωστικό σοκ ,  οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να δώσουν ερμηνεία σε αυτό που διαβάζουν  σχολιάζοντας:

“Ο πρωκτικός συγκρατητής είναι ο σφιγκτήρας και το τακτοποιημένο φρικιό είναι το control freak ήτοι τελειομανής, υποθέτω. Όμως εκτίθενται ανεπανόρθωτα όσες / όσοι ακαδημαϊκοί υπογράφουν ως συγγραφείς και δη της εισαγωγικής επιμόρφωσης, ενώ χρησιμοποιούν το google translator”.

“Οι επιμορφώσεις έχουν στόχο την ανατροφοδότηση και την επαφή που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτικός με την εξέλιξη τής επιστήμης του, όπως επίσης και η επαφή με επιστημονικα επιτεύγματα άλλων γαλαξιων.
Δεν μπορείς ως δάσκαλος να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις και προκλήσεις του 21ου αιώνα αν δεν ξέρεις τι είναι το “τακτοποιημένο φρικιό” και ο “πρωκτικός συγκρατητης”!

Δείτε επίσης:

Ζ. Μακρή για αξιολόγηση: Το παράδειγμα των τριών εκπαιδευτικών

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …