ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαδικτυακή Εκδήλωση: “Η ένταξη της Κορίνθου στο παγκόσμιο δίκτυο της UNESCO των πόλεων που μαθαίνουν και η συμμετοχή των Κορινθίων”

Διάδωσέ το

Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ UNESCO ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

Εγγραφή: Zoom meeting

 https://zoom.us/j/92193907390

Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021

14.00-16.30

ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Η εκδήλωση, αν και αναγκαστικά διαδικτυακή, στοχεύει στον εορτασμό για την ένταξη της Κορίνθου στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO των Πόλεων που Μαθαίνουν. Στοχεύει επίσης στην ανάδειξη της σημασίας αυτού του γεγονότος, στη γνωριμία με την ομάδα που ορίστηκε για την ενεργοποίηση του δικτύου, στην πρώτη κοινοποίηση του στίγματος του δικτύου της Κορίνθου, του αρχικού τρόπου λειτουργίας του και σχεδιασμού του.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

14.00-14.30 Χαιρετισμοί

Βασίλειος Νανόπουλος, Δήμαρχος Κορινθίων

Αικατερίνη Παπαχριστοπούλου-Τζιτζικώστα, Πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO

Αθανάσιος Κατσής, Πρύτανης Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Ευάγγελος Παπαϊωάννου, Αντιδήμαρχος Δήμου Κορινθίων

Τιμολέοντας Πιέτρης, Αντιδήμαρχος Δήμου Κορινθίων

14.30-15.10 Παρεμβάσεις ειδικών της Διά Βίου Μάθησης και των Πόλεων που Μαθαίνουν

Δημήτρης Βεργίδης, Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας Πανεπιστημίου Πατρών

Μαρία Ηλιοπούλου, πρώην Αντιδήμαρχος του Δήμου Αθηναίων, υπεύθυνη για το πρόγραμμα των Ανοιχτών Σχολείων 

Κουλαουζίδης Γιώργος, Επίκουρος Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων  Ελληνικoύ Ανοιχτού Πανεπιστημίου

Δημήτρης Δεληγιάννης, Εκπρόσωπος της Λάρισας ως συντονίστριας πόλης του Παγκοσμίου Δικτύου της UNESCO των «Πόλεων που Μαθαίνουν» στη Θεματική της Πολιτειότητας, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαρισαίων, Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου

Πέτρος Γουγουλάκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Στοκχόλμης

15.10-15.20 Συζήτηση 

15.20 -15.35 Το Παγκόσμιο Δίκτυο των Πόλεων Μάθησης της UNESCO (UNESCO Global Network of Learning Cities). H στρατηγική του δικτύου 2019-2021.

Κωνσταντίνος Παγκράτης, Ειδικός στην Εκπαιδευτική Πολιτική,  Ινστιτούτο Διά Βίου Μάθησης της UNESCO στο Αμβούργο

15.35-15.45 Συζήτηση

15.45-16.10 Ο τρόπος συμμετοχής των Κορινθίων και ο πρώτος προγραμματισμός

Γιώργος Μπαγάκης, Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν και Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Αριστέα Καλογεροπούλου, Μέλος της Ομάδας της Κορίνθου για τις Πόλεις που Μαθαίνουν, Διευθύντρια του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Λουτρακίου

Μαρία Πετρακάκη, Μέλος της Ομάδας της Κορίνθου για τις Πόλεις που Μαθαίνουν, Επιμελήτρια Ιστορικού-Λαογραφικού Μουσείου Κορίνθου 

Γαρυφαλιά Χριστοπούλου, Μέλος της Ομάδας της Κορίνθου για τις Πόλεις που Μαθαίνουν, Διευθύντρια Ανάπτυξης Δήμου Κορινθίων

16.10-16.30 Συζήτηση/κλείσιμο

Συντονισμός της εκδήλωσης: 

Γιώργος Μπαγάκης, Ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν και Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Παναγιώτης Τσιωτάκης, Μέλος της Ομάδας της Κορίνθου για τις Πόλεις που Μαθαίνουν, Ειδικό και Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Oμάδα της Κορίνθου για τις Πόλεις που Μαθαίνουν

Αριστέα Καλογεροπούλου, Όλγα Κονομόδη-Θωμά, Μαρία Μέξια, Γιώργος Μπαγάκης, Ευάγγελος Παπαϊωάννου, Κατερίνα Παπανικολάου, Μαρία Πετρακάκη, Τιμολέοντας Πιέτρης, Παναγιώτης Σακελλαράκης, Σοφία Σκάζα, Παναγιώτης Τσιωτάκης, Γαρυφαλιά Χριστοπούλου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

E-mail: g.christopoulou@korinthos.gr

 

Τηλέφωνο: 2741-362806

 

ΕΓΓΡΑΦΗ: Zoom meeting 

https://zoom.us/j/92193907390

 

Δείτε επίσης

Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί: webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών Στερεάς, Θεσσαλίας, Μακεδονίας  Συνεχίζονται …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *