ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση σχολείων μπελάς: Μετά τα “φασόν” εμφανίστηκαν και κείμενα “μαϊμού”

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση σχολείων: «Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν κάποια “φασόν κείμενα” και προβλέπονται συγκεκριμένες κυρώσεις για τα σχολεία που τα έχουν καταθέσει”,  είχε διαμηνύσει πριν λίγους μήνες  η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μόλις έγινε αντιληπτό ότι η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας είχε αποστείλει στα σχολεία οδηγίες να αναρτήσουν ενιαία κείμενα για την αξιολόγησή τους.

Αυτή η αξιολόγηση σχολείων όμως  κρύβει πολλές εκπλήξεις στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, γιατί μετά   τα κείμενα “φασόν”, όπως τα χαρακτήρισε η ίδια δημόσια, θα έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει και κείμενα “μαϊμού” στην ψηφιακή πλατφόρμα του ΙΕΠ, αν δεν τα ανακάλυψε ακόμα.

Τι είναι τα κείμενα  “μαϊμού” και πού οφείλεται η παρουσία τους

Καταρχάς ο χαρακτηρισμός “μαϊμού” δε σημαίνει ότι δεν είναι ποιοτικά κείμενα, αλλά απεναντίας είναι απόψεις και θέσεις εκπαιδευτικών που έχουν δουλειά, δεν είναι copy paste και δεν κατευθύνονται μονομερώς σε αυτό που θέλει να επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ στα σχολεία, διεισδύοντας στο συνολικό πλαίσιο της αξιολόγησης. (Αν θέλετε να μάθετε τι προσπαθεί να κρύψει το Υπουργείο Παιδείας διαβάστε εδώ)

Αφού λοιπόν πολλά σχολεία συμμετείχαν στην αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου σχ. έτους 2020-2021 και η υπουργός τα καταμέτρησε και διαβεβαίωσε ότι το 99,5 των σχολείων συμμετέχει στην αξιολόγηση,φαίνεται ότι κάποιες λεπτομέρειες δεν “ρυθμίστηκαν” όπως θα έπρεπε και θα δημιουργήσουν δυσκολίες και εκπλήξεις.

Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΙΕΠ, ο Σύλλογος Διδασκόντων στο πλαίσιο του προγραμματισμού  ορίζει δράσεις και ομάδες  δράσεων και κάποιον  συντονιστή για το σχεδιασμό και την υλοποίησή τους. Μόνο ο Συντονιστής εκπαιδευτικός μπορεί να καταχωρίσει το σχέδιο δράσης της ομάδας του στην εφαρμογή του ΙΕΠ. Αυτή  είναι και η λεπτομέρεια που διέφυγε από τους σχεδιαστές της αξιολόγησης του Υπουργείου, όχι βέβαια γιατί το ίδιο ήθελε να δείξει την εμπιστοσύνη του στις ομάδες δράσης , αλλά περισσότερο για να τις δεσμεύσει ότι πρόκειται για δουλειά που πρέπει να κάνουν οι ίδιες και κανένας άλλος, με την προοπτική αργότερα να αξιολογηθούν. για τη δουλειά που έκαναν Διαβάστε εδώ τις λεπτομέρειες

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το fresh -education.gr συντονιστές εκπαιδευτικοί ομάδων δράσης αναρτούν ή θα αναρτήσουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τα σχέδια δράσης, που προτείνει η ΔΟΕ στη τελευταία ανακοίνωση της προς τα σχολεία (Β2 φάση του προγραμματισμού) και θα είναι παρέα με τα κείμενα της αποτίμησης 2020-2021 που ανάρτησαν τα σχολεία, όπως την ήθελε το ΥΠΑΙΘ, δηλαδή κατάσταση “μαϊμού”.  Και κείμενα όπως τα θέλει το ΥΠΑΙΘ και απόψεις σύμφωνα με τις οδηγίες της ΔΟΕ, όλα αυτά σε ένα σχολείο! Ενώ δηλαδή η αξιολόγηση του 2020-2021 και ο αρχικός προγραμματισμός έγινε όπως ήθελε το υπουργείο Παιδείας, από εκεί και πέρα τα πράγματα αλλάζουν και σχολεία συμμετέχουν στην αξιολόγηση που προτείνει η ΔΟΕ.  Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου είναι αυτοί που θα διορθώσουν αυτό το συνονθύλευμα αξιολόγησης διαβάστε εδώ

Ενδεικτικά θετικά σημεία στην πρόταση της ΔΟΕ (σχέδια δράσης Β2 προγραμματισμός)

Συμμετοχή  εκπαιδευτικών σε επιστημονικές ημερίδες

Ηλεκτρονικές έκδόσεις (e-book)

Ηλεκτρονική φόρμες-ερωτηματολόγια

 

Διαβάστε επίσης:

Σχολεία: Ρεκόρ απουσιών εκπαιδευτικών – Ποιος θα κάνει μάθημα

Οδηγίες απομόνωσης και καραντίνας κρουσμάτων και στενών επαφών τους από τον ΕΟΔΥ

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *