ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο αξιολογητής θα κρίνει εκπαιδευτικούς με στιβαρές σπουδές;

Διάδωσέ το

 

«Πώς ο αξιολογητής θα κρίνει εκπαιδευτικούς με στιβαρές σπουδές;» είναι ο τίτλος του σημερινού δελτίου ειδήσεων για αξιολόγηση, σχολεία, εκπαιδευτικούς, ειδικό επιστημονικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό, που ετοίμασε και ανέβασε στο διαδίκτυο, το YouTube κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”. Το δελτίο εκφωνεί αυτή τη φορά ο Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Βασίλης Αμπαρτζής.

 

Μεταβείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Μπείτε για να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

 

Για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με το ερώτημα «Πώς ο αξιολογητής θα κρίνει εκπαιδευτικούς με στιβαρές σπουδές;», παρακολουθήστε το βίντεο:

ΔΟΕ: Απαράδεκτη η αναβολή της πραγματοποίησης της τρίτης φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΟΕ για την αναβολή της πραγματοποίησης της τρίτης φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών:
Απαράδεκτη η αναβολή της πραγματοποίησης της τρίτης φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Η αναβολή της πραγματοποίησης των προγραμματισμένων για την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου τρίτης φάσης προσλήψεων 4.700 εκπαιδευτικών…για τις επόμενες ημέρες, δίχως να προσδιορίζεται ακριβώς πότε, έρχεται, με πλήθος αρνητικών συνεπειών τόσο για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας όσο και για την προϋπηρεσία και το μισθό των υπό πρόσληψη εκπαιδευτικών, να δικαιώσει τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας στον αγώνα που εδώ και πολλά χρόνια διεξάγει για την κάλυψη όλων των πάγιων αναγκών στην εκπαίδευση με μόνιμο προσωπικό (θυμίζουμε ότι η Δ.Ο.Ε. προσέφυγε το 2019 στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου ζητώντας την δραστική παρέμβασή της ώστε να πιεστεί η Ελλάδα να προχωρήσει στον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών) καθώς και την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών από την έναρξη της σχολικής χρονιάς σε μία φάση.
Η φετινή ανερμάτιστη τακτική της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ως προς την κάλυψη των κενών με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, δίχως κανένα σεβασμό στις μαθησιακές ανάγκες των παιδιών, με ανεπαρκέστατο σχεδιασμό καθώς και τραγελαφικές και σε απόλυτη διάσταση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα στάσεις και δηλώσεις (ποιος μπορεί π.χ. να λησμονήσει τις… «επιστημονικές» απόψεις της…Συνεχίστε την είδηση εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …