ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σχολεία – Προγραμματισμός: Έκλεισε η πλατφόρμα. Κόπτσης: Καμία παράταση

Διάδωσέ το

Κλειστή είναι από σήμερα Παρασκευή 21 Οκτωβρίου η πλατφόρμα του ΙΕΠ για την κατάθεση του Συλλογικού Προγραμματισμού από τα σχολεία. H προθεσμία για την ανάρτηση του Συλλογικού Προγραμματισμού  του εκπαιδευτικού έργου στην πλατφόρμα του ΙΕΠ  ήταν μέχρι χθες Πέμπτη 20/10.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλ. Κόπτσης είχε ενημερώσει πριν λίγες ημέρες ότι δεν θα υπάρξει καμία παράταση και αυτή τη φορά όλα τα χρονοδιαγράμματα της αξιολόγησης  πρέπει να τηρηθούν. “Θέλουμε τάξη, όταν λέμε κάτι πρέπει να το τηρούμε”, είχε τονίσει προς τις διευθύνσεις των σχολείων.

Το Χρονοδιάγραμμα Υποβολών στην Ψηφιακή Πλατφόρμα του  Ι.Ε.Π.-Σχολικό έτος 2022-23  

Ο Διευθυντής ή η  Διευθύντρια

1. Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου  20 Οκτωβρίου 2022
2. Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης  25 Ιουνίου 2023

Οι Συντονιστές  Ομάδων Δράσης

Α. Σχεδιασμός Δράσης  10 Δεκεμβρίου 2022
Β. Υλοποίηση της Δράσης  30 Μαΐου 2023
Γ. Αποτίμηση της Δράσης  30 Μαΐου 2023

Αξιολόγηση: Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ,  το  ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι:

  • να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα
  • τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν κάποιες φορές και μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης
  • να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις  των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο.

Ήδη το fresh -education.gr είχε επισημάνει από τον Νοέμβρη του 2021 σε δημοσίευσή του (εδώ) ότι η απουσία πλαισίου κριτηρίων στην βαθμολόγηση των σχολείων από τους Σ.Ε.Ε ήταν ένα από τα  προβληματικά σημεία του σχεδιασμού της αξιολόγησης και θα οδηγούσε σε αυτά τα αποτελέσματα. Διαβάστε εδώ τη συνέχεια

Δείτε επίσης:

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου προς ΥΠΑΙΘ: Δεν υπάρχει χρόνος για συνεδριάσεις στα σχολεία

Επιλογή Διευθυντών σχολείων: Εκπαιδευτικοί θα κρίνουν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τα προσόντα τους

freshedu

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *