ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς θα εγκρίνονται Εκπαιδευτικά Προγράμματα και έρευνες στα σχολεία

Διάδωσέ το

γνωμοδότηση του ΙΕΠ

Εκπαιδευτικά Προγράμματα και έρευνες στα σχολεία

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής  
διαβιβάστηκε στα σχολεία  «Οδηγός για την Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Ερευνών».

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)  ορίζει τα κριτήρια και τις προδιαγραφές που οφείλουν να πληρούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι έρευνες που υλοποιούνται σε σχολικές μονάδες και εγκρίνονται είτε από τον/τη Διευθυντή/ντρια ή τον/την Προϊστάμενο/μένη της σχολικής μονάδας, εφόσον αφορούν αποκλειστικά και μόνον την ίδια τη σχολική μονάδα, είτε από τον/την Επόπτη/τρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν περισσότερες από μία σχολικές μονάδες που υπάγονται στην ίδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, είτε από τον/την Περιφερειακό/ή Επόπτη/τρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μία Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εντός της αυτής Περιφερειακής Διεύθυνσης. Επίσης, βάσει της παρ. 3 του άρθρου 87 και της παρ. 1 του άρθρου 88 του Ν. 4823/2021, όπως ισχύει, το Ι.Ε.Π. γνωμοδοτεί και εγκρίνει αιτήματα που αφορούν εκπαιδευτικά προγράμματα και έρευνες που υλοποιούνται σε σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις. 

Ο παρών Οδηγός απευθύνεται σε όσους/όσες υποβάλλουν τα σχετικά αιτήματα – φορείς που αιτούνται την έγκριση υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολικές μονάδες, καθώς και σε ερευνητές/-ήτριες ή ερευνητικές ομάδες που αιτούνται την άδεια διεξαγωγής ερευνών σε σχολικές μονάδες ή σε δομές αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ. Αποτελεί ένα εγχειρίδιο χρήσης, στο οποίο περιγράφονται οι διαδικασίες, οι προϋποθέσεις έγκρισης και τα κριτήρια εξέτασης των υποβαλλόμενων αιτημάτων από τις παραπάνω αρμόδιες υπηρεσίες, σύμφωνα με το ευρύτερο πλαίσιο εκπλήρωσης του σκοπού του Ι.Ε.Π. για τη διαμόρφωση, τον διαρκή εκσυγχρονισμό καιτη βέλτιστη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής σε όλους τους τύπους των σχολικών μονάδων. 

Ειδικότερα, ο Οδηγός διαρθρώνεται σε τρία μέρη, ως εξής: 

στο Μέρος Α΄ παρέχονται γενικές πληροφορίες όσον αφορά την εξέταση αιτημάτων για υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων – δράσεων, 

στο Μέρος Β΄ δίνονται επιπρόσθετες οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων που αφορούν ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών προγραμμάτων (μαθητικών διαγωνισμών, αθλητικών προγραμμάτων και αγωγής υγείας), 

στο Μέρος Γ΄ περιλαμβάνεται η σχετική πληροφόρηση για τη διαδικασία έγκρισης ερευνών, οι οποίες διεξάγονται σε σχολικές μονάδες και σε δομές αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ. 

Τέλος, στο Παράρτημα, το οποίο δομείται ομοίως σε τρία μέρη (Α΄, Β΄ και Γ΄), παρατίθενται πρότυπα έγγραφα όσον αφορά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (αίτηση και συνοδευτικά) για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις ειδικές κατηγορίες προγραμμάτων και τις έρευνες αντίστοιχα.

Διαβάστε εδώ τον οδηγό

Διαβάστε επίσης:

 Εργαστήρια δεξιοτήτων: Αιτήσεις εκπαιδευτικών για νέα επιμορφωτική περίοδο

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *