ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα απόφαση για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στα σχολεία

Διάδωσέ το

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 55472/23-7-2021 απόφασης «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου» (Β΄ 3352).

Διαδικασία πρόσληψης 

  1. α. Για την εκκίνηση της διαδικασίας πρόσληψης στις  σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης εκδίδεται ανακοίνωση από τον οικείο δήμο,  τουλάχιστον ένα μήνα πριν την έναρξη του διδακτικού  έτους, η οποία αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων  του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα  της ιστοσελίδας του δήμου, για πέντε (5) ημέρες. 

β. Ειδικά για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας  στα Δ.Ι.Ε.Κ. και τα Σ.Δ.Ε., οι θέσεις καλύπτονται από τους  τελικούς πίνακες κατάταξης επιτυχόντων – προσληπτέων,  οι οποίοι προκύπτουν από τις αντίστοιχες ανακοινώσεις  των οικείων Δήμων για τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθ μιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 

2. Οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετάσχουν στην  εν λόγω διαδικασία υποβάλλουν στον οικείο Δήμο Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία αναγράφονται τα  προσόντα, οι λοιπές ιδιότητές τους και η εμπειρία τους.  Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων υποβάλλονται εντός  δέκα (10) εργασίμων ημερών από την επομένη ημέρα  της ανάρτησης της ανακοίνωσης. Μαζί με την αίτηση  υποβάλλονται υποχρεωτικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των προσόντων, των λοιπών  ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και αντικατάσταση ή  κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο  μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Ειδικά για την  απόδειξη της εμπειρίας τους, οι υποψήφιοι οφείλουν να  προσκομίσουν βεβαίωση του χρόνου εμπειρίας από την οικεία υπηρεσία όπου και απασχολήθηκαν.

3. Εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας  υποβολής των αιτήσεων, ο δήμος αναρτά πίνακα προ σωρινών επιτυχόντων στον πίνακα ανακοινώσεων του  δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της  ιστοσελίδας του δήμου. Κατά του πίνακα προσωρινών  επιτυχόντων χωρεί αντίρρηση για εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης, ενώπιον του οργάνου που τον  εξέδωσε, η οποία υποβάλλεται ατελώς στο δήμο εντός  δύο (2) εργασίμων ημερών από την έκδοσή του και εξετάζεται εντός πέντε (5) ημερών από την υποβολή της.

4. Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, ανακοινώνεται  ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων.

5. Οι προσωρινοί και τελικοί πίνακες αναρτώνται στον  πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και  στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου.

6. Οι προσληπτέοι καλούνται εντός τριών (3) ημερών  από την ανακοίνωση του τελικού πίνακα κατάταξης να  υπογράψουν σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορι σμένου χρόνου διάρκειας ίσης με το διδακτικό έτος.

7. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων προσληπτέων που  συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται  υποχρεωτικά από το φορέα. 

Διαβάστε εδώ την απόφαση

Διαβάστε επίσης:

Τροποποίηση κατανομής στις οργανικές θέσεις ειδικοτήτων εκπαιδευτικών

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *