ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Η χθεσινή παρουσίαση προς τους Διευθυντές σχολείων από το ΙΕΠ

Διάδωσέ το

επιμόρφωση

Συλλογικός Προγραμματισμός – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων. Ειδική Παρουσίαση είχε ετοιμάσει το ΙΕΠ  χθες Τρίτη 18/10/2022 για τους Διευθυντές Σχολείων έτσι ώστε να απαντηθούν ερωτήματά τους σχετικά με τη διαδικασία.

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων: Πώς γίνεται ο Συλλογικός Προγραμματισμός, πώς επιλέγουμε δράσεις, πώς γίνεται η καταχώριση στην πλατφόρμα ήταν μερικά από τα θέματα της παρουσίασης από στελέχη του ΙΕΠ

Ενδεικτικά από την παρουσίαση: Πώς επιλέγουμε τις δράσεις βελτίωσης; 

Ποια είναι η ταυτότητα του σχολείου μας; 

Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αδύνατα σημεία μας;

Τι θέλουμε να βελτιώσουμε; 

Αποτελεί προτεραιότητα για το σχολείο μας; Θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εκπαίδευση των μαθητών μας; 

Τι επιμέρους δράσεις και ενέργειες μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε το σχολείο μας;

Είναι εφικτό να υλοποιηθούν αυτές στον διαθέσιμο χρόνο και τις δεδομένες συνθήκες;

Ποιους πρέπει να εμπλέξουμε στις επιμέρους δράσεις; 

Πώς θα δουλεύουμε/συνεργαζόμαστε/ενημερωνόμαστε κατά τη διάρκεια της υλοποίησης των  δράσεων βελτίωσης; 

Ποια είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα; Πώς θα διαπιστώσουμε ότι οι ενέργειές μας πέτυχαν τους στόχους που είχαμε θέσει; 

Πώς μπορεί να είναι βιώσιμα αυτά τα αποτελέσματα για τη σχολική μονάδα; 

Δείτε εδώ αναλυτικά την παρουσίαση για τους διευθυντές σχολείων

Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που κάνουν αντιγραφή.   Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.

Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ,  το  ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι:

  • να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα
  • τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν κάποιες φορές και μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης
  • να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις  των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο. Διαβάστε εδώ τη συνέχεια

Δείτε επίσης:

ΙΕΠ: Όχι εκθέσεις με βαθμολογία στις ιστοσελίδες των σχολείων

Δημόσιο: Έλεγχος εμβολιασμού και διενέργειας τεστ covid (εγκύκλιος)

Κόπτσης: Ευθύνες σε συντονιστές για τις χαμηλές βαθμολογίες σε σχολεία

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *